فوتبال جهان

عکس| تمسخر ساپینتو به دست یک تیم صربستانی!

به گزارش باارزش ، قرعه کشی مرحله دوم پلی آف لیگ کنفرانس برگزار شد و طی آن، تیم فوتبال آپوئل نیکوزیا قبرس که ریکاردو ساپینتو را روی نیمکت خود دارد، باید به مصاف وویوودینا صربستان برود.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی، تیم صربستانی با انتشار توئیتی، کری خوانی را با ساپینتو آغاز کرد. در نیم فصل دوم و از هفته بیستم فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳، ساپینتو در یازده دیدار آخر، هدایت ستاره سرخ بلگراد را برعهده گرفت و در هفته پایانی لیگ، با وویوودینا روبرو شده بود.

هشت هفته ابتدایی به شکل رویایی برای ساپینتو پیش رفت و او توانست در هشت بازی پیاپی به پیروزی دست پیدا کند. اما ستاره سرخ در سه هفته پایانی تن به شکست داد که اولین باخت مرد پرتغالی در دیدار برابر پارتیزان، حریف مستقیم برای کسب عنوان قهرمانی بود.

پیش از برگزاری آن بازی، پارتیزان با ۶۴ امتیاز در صدر قرار داشت و تیم ساپینتو نیز ۶۲ امتیازی بود و با پیروزی در این بازی، می‌توانست به رده اول صعود کند. اما این شکست و باخت در ۲ هفته پایانی نیز باعث شد تا پارتیزان در نهایت با ۷۳ امتیاز قهرمان شده و ستاره سرخ با همان ۶۲ امتیازی که داشت، رتبه دوم را از آن خود کند.

عکس| تمسخر ساپینتو به دست یک تیم صربستانی!

آخرین شکست ساپینتو و ستاره سرخ در هفته پایانی برابر وویوودینا بود. جایی که تیم سرمربی پرتغالی با ۳ گل مغلوب شد. حالا اکانت توئیتری وویوودینا با انتشار توئیتی از هایلایت آن بازی و با قرار دادن یک ایموجی خنده، خطاب به تیم آپوئل نوشته است: از مربی خود بپرسید که آیا این بازی را به خاطر می‌آورد؟

آپوئل باید در تاریخ‌های ۵ و ۱۲ مرداد، در ۲ دیدار رفت و برگشت به مصاف وویوودینا صربستان برود که در صورت پیروزی، شاگردان ساپینتو راهی مرحله سوم پلی آف لیگ کنفرانس می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *