فوتبال ایران

ساپینتو: چمن بلند بود و سرعت بازی گرفته می‌شد

ساپینتو: چمن بلند بود و سرعت بازی گرفته می‌شد

به گزارش باارزش ، ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: «نیمه اول رفتار خوبی داشتیم، جنگنده بودیم و بازی را کنترل کردیم ولی متاسفانه ۳۰ دقیقه آخر کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم.»

او افزود: «توپ‌های زیادی را لو دادیم و مثل این بود که اعتماد به نفس نداشتیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم که خونسرد و به خودشان ایمان داشته باشند. بازی‌های با کیفیتی کرده بودیم. باید تحرک‌ و سرعتمان زیاد می‌شد. می‌دانستیم حریف هم خوب بازی می‌کند و جنگنده است. زمین چمن هم سرعت بازی را می‌گرفت و بلند بود. برای تیم‌هایی که بازی‌ کنترلی دارند و سریع بازی می کنند خوب نیست.»

ساپینتو گفت: «یک مورد را تصحیح کردم که از فضاهای بین خطوط استفاده کنیم. در نیمه دوم بازی را سرعتی شروع کردیم. بیشتر پشت ۱۸قدم ظاهر شدیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم اما با این وجود هم لایق بردن بودیم. با کارهایی که در نیمه دوم انجام دادیم مستحق برد بودیم. تیم حریف هم به دننبال استفاده از اشتباهات ما بود. از هر موقعیتی می‌خواستند برای ایجاد خطر روی دروازه ما استفاده کنند.»

سرمربی استقلال در مورد اینکه هیجانات نیمکت این تیم چقدر روی داور برای اعلام پنالتی تاثیر گذاشت، عنوان کرد: «من چیزی از نیمکت‌مان ندیدم. یک پنالتی هم نبود. دو پنالتی بود. اول روی قائدی و بعد هم روی رمضانی. من سه بازیکن را برای بازی بعدی از دست دادم. چیزی که دیدم این بود. یک خطا یک کارت زرد! این چیزی است که من دیدم.»

ساپینتو در مورد اینکه به خاطر بازی خوب صنعت نفت و خطای بازیکنان تیمش، سه بازیکن را از دست داده، اظهار داشت: «بازیکنان تیم نفت واقعاً شهامت بالایی دارند. روحیه جنگندگی بالایی دارند. باورشان شده بود که می‌توانند کاری مقابل تیم ما انجام بدهند. از یک اشتباه خط دفاعی ما استفاده کنند و کارهای خوبی با توپ انجام بدهند که مستحق برد باشند. آن‌ها خوب جنگیدند و شجاع بودند. برای ما بازی خیلی سختی بود اما همانطور که گفتم هر بازی سخت است. باید از موقعیت‌ها استفاده کنید که گل بزنید.»

او در خصوص اینکه استقلال موقعیت گلی نداشت که مستحق برد باشد، گفت: «ما یک پنالتی داشتیم. این نظر شما است!»

ساپینتو در مورد اینکه اگر این پنالتی علیه تیم خودش گرفته می‌شد به داور اعتراض نمی‌کرد، اظهار داشت: «پنالتی، پنالتی است. اولین پنالتی را داور باید روی قائدی می‌گرفت ولی من به ایده شما احترام می‌گذارم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *