عناوین اخبار فوتبالفوتبال جهان

باخت عجیب بارسلونا در لیگ قهرمانان

هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شکست غیرمنتظره بارسلونا و پیروزی زردپوشان وستفالن آغاز شد.

باخت عجیب بارسلونا در لیگ قهرمانان
از گروه H، تیم فوتبال بارسلونا که در شهر هامبورگ کشور آلمان میهمان شاختار دونتسک اوکراین بود متحمل شکستی غیرمنتظره شد و با نتیجه یک بر صفر به میزبانش باخت. دانیلو سیکان در دقیقه 40 تنها گل این بازی را برای شاختار به ثمر رساند. با این گل نماینده اوکراین دومین پیروزی‌اش را کسب کرد و حالا با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار می‌گیرد. این در حالیست که بارسلونا با 9 امتیاز و پورتو با 6 امتیاز و یک باز ی کمتر در رده‌های اول و دوم قرار دارند و آنتورپ صفر امتیازی هم قعرنشین است. به این ترتیب پورتو این شانس را دارد که با غلبه بر آنتورپ – دیداری که از ساعت 23:30 به وقت تهران در پرتغال برگزار می‌شود – خودش را به بارسلونای صدرنشین برساند.

در گروه F نیز دورتموند با نتیجه 2 بر صفر بر میهمان انگلیسی خود تیم نیوکاسل غلبه کرد. گل‌های این بازی توسط نیکلاس فولکروگ در دقیقه 26 و یولیان برانت در دقیقه 79 به ثمر رسید.

در این گروه که یکی از سخت‌ترین گروه‌های این فصل از رقابت‌هاست، دورتموند اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به پاری‌سن‌ژرمن و 7 امتیاز صدرنشین است. پاریسی‌ها با 6 امتیاز دوم هستند، نیوکاسل 4 امتیازی در جایگاه سوم قرار دارد و میلان 2 امتیازی هم قعرنشین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *