فوتبال ایران

استقلال برای آسیا فرصت دارد و تا دقیقه ۹۹ پیگیریم!

در شرایطی که گفته می‌شد استقلال برای دریافت مجوز آسیایی تا ۱۱ فروردین فرصت داشته است مطالبات استراماچونی را پرداخت کند، اما مسئولین این باشگاه از جمله حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها و فرشید سمیعی، معاون حقوقی این باشگاه، مدعی شدند آنها برای دریافت این مجوز همچنان فرصت دارند.

حالا نیز وزیر ورزش مدعی شده که باشگاه استقلال تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارد تا با حل و فصل برخی از پرونده‌های مالی، در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در برنامه «پاسخگویی برخط وزیر ورزش و جوانان» درباره وضعیت باشگاه استقلال گفت: استقلال تا ۲۱ اردیبهشت ماه فرصت دارد. بسته شدن پنجره‌ها مربوط به بدعهدی و اینگونه مسائل است.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: فقط پرونده استراماچونی نیست و پرونده‌های دیگری همچون پادوانی و باشگاه الاهلی نیز هستند که مربوط به انتقال مهدی قایدی می‌شود و باید پیگیری شوند.

وی افزود: الان سرخابی‌ها جزء شرکت‌های مشمول واگذاری شده‌اند و قانون می‌گوید که دولت دیگر نمی‌تواند کمک کند. همه تلاش خود را می‌کنیم تا راهکاری پیدا کنیم تا استقلال بماند.

او در پایان گفت: ما بین هیچ تیمی فرق نمی‌گذاریم. به قول فوتبالی‌ها تا دقیقه ۹۹ پیگیر هستیم. ضمن اینکه تا ۳۰ فروردین باید پول استراماچونی پرداخت شود. بعد از آن باید پرونده پادوانی و باشگاه الاهلی حل شود و بعد از یکی -دو کار اداری، تلاش می‌کنیم هر دو باشگاه را در آسیا حفظ کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *