اخبار کسب و کارهاعلم و فناوریعناوین علم و فناوری

آموزش ساده ترین روش ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید

یکی از دغدغه ها و نگرانی های جدیدی که در حال حاضر برای استفاده کنندگان از گوشی های اپل پیش آمده، ساختن اپل ایدی به وسیله گوشی اندروید می باشد. اپل آیدی برای کاربران آیفون، یک پلتفرم بسیار حیاتی به شمار می رود و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در نتیجه اطلاعاتی که به اپل آیدی وارد می شود، از نظر امنیتی نباید غیر واقعی و غیر قابل استناد باشد. لازم است برای ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید، اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید تا بتوانید به آسانی این کار را انجام بدهید.

آموزش ساده ترین روش ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید

ساخت اپل آیدی در دستگاه های اندروید

ساخت اپل آیدی برای کاربرانی که از دستگاه های مبتنی بر سیستم ios استفاده می کنند، از طریق نرم افزار های آیتونز و اپ استور فراهم می شود. علاوه بر این به وسیله اپلیکیشن آیتونز می توان در کامپیوترهای ویندوزی نیز به ساخت اپل آیدی اقدام کرد. در این بین خبر خوش برای کاربران گوشی های اندرویدی این است که آنان می توانند در دستگاه خود، اقدام به ساختن اپل آیدی نمایند.

روش ساختن اپل آیدی در دستگاه ‌های اندروید چنان تفاوتی در مقایسه با ساخت آن در گوشی ‌های آیفون و انواع دستگاه‌ ها با سیستم ios ندارد. این روش ساخت اپل آیدی مانند روش های دیگر، به استفاده از ابزارهای تغییر دهنده آی پی و آدرس آمریکا نیاز دارد.‌ البته پیشنهاد می شود جهت جلوگیری از بروز مشکل، به خرید اپل آیدی از سایت های معتبر اقدام کنید.

روش های ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید

شما می توانید با مراجعه به انواع سایت اپل آیدی، بدون بروز مشکل و به راحتی، برای خود، اکانت اپل آیدی خریداری نمایید. همچنین می توانید خودتان با استفاده از چند روش مختلف و بدون داشتن آیفون، به ساخت اپل آیدی اقدام کنید. در حقیقت برای ساخت اپل آیدی با گوشی و دستگاه های اندروید، ۲ روش وجود دارد:

  1. استفاده از مرورگر
  2. استفاده از برنامه اپل موزیک

در ادامه به توضیح هر یک از این روش ها می پردازیم.

 

1.      ساخت اپل آیدی با استفاده از مرورگر

آموزش گام به گام طریقه ساخت اپل آیدی بر روی دستگاه اندروید به وسیله استفاده از مرورگر به شرح زیر است:

1- در ابتدا برنامه مرورگر را در تلفن هوشمند اندروید خود باز کنید. به طور معمول توصیه می شود که برای این منظور از مرورگر گوگل کروم استفاده شود.

2- اکنون باید آدرس apple.com  را جستجو کنید و بر روی گزینه Create your Apple ID  کلیک کنید.

3- با باز شدن صفحه، لازم است که اطلاعات خواسته شده نظیر نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، نام کشور و غیره را وارد کنید.

4- در ادامه و انتها باید عبارت Captcha  را بنویسید و بر روی گزینه Continue  کلیک نمایید.

5- پس از آن نوبت این است که رمز عبور یک بار مصرف دریافتی از ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه Next  کلیک کنید.

6- در این قسمت از ساخت اپل آیدی با دستگاه اندروید، باید OTP را که روی شماره تلفن همراه خودتان دریافت نمودید، وارد کنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید. لازم به ذکر است که به علت وجود تحریم‌ ها، استفاده از شماره ایران ممکن نمی باشد و به جهت عبور از این بخش شما می توانید از شماره گوگل ویس کشور آمریکا استفاده نمایید.

7- در انتهای این مرحله، ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید انجام می شود. شما می توانید از این شناسه جهت ورود به هر کدام از سرویس‌ های اپل در مک، آیپد، آیتونز، آیفون و … استفاده کرده و از خدمات آن ها بهره ببرید.

2.      ساخت اپل ایدی با استفاده از نرم افزار اپل موزیک

یکی دیگر از راه های ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید، استفاده کردن از نرم افزار اپل موزیک است که در این روش نیازی به پرداخت قیمت اپل ایدی نمی باشد. در ادامه، مراحل آن را برای شما یک به یک توضیح می دهیم:

1.  نصب نرم افزار اپل موزیک

نصب نرم افزار اپل موزیک اندروید، اولین گام در این پروسه است که این نرم افزار در سایت های مختلف در اختیار کاربران قرار دارد. در این پلتفرم، کاربران با انتخاب گزینه های جانبی، می توانند مهم ترین قدم ها را در ساخت اپل ایدی انجام داد.

2.  مراجعه به بخش ورود با اپل ایدی

پس از نصب نرم افزار، لازم است که شما به بخشی از این برنامه که در آن جا اطلاعات اپل آیدی از شما درخواست می شود، بروید. در این قسمت، گزینه ای برای کاربران جدید اپل قرار داده شده است که نام آن ایجاد اکانت می باشد. در واقع مراحل اصلی و مهم ساخت اپل ایدی از این قسمت شروع می شود. پس باید پس از دیدن گزینه Create Account، بر روی آن کلیک کرده و در ادامه به مرحله بعدی ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید بروید.

3.  پر کردن فرم ساخت اپل ایدی

به طور یقین، لازم است که شما برای ساخت اکانت در یک پلتفرم بین المللی محبوب و مشهور بین کاربران، اطلاعات مورد نیازی را در این پلتفرم ارائه کرده و به سوالات این پلتفرم پاسخ دهید. به این جهت، فرمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که کلیه اطلاعات شخصی شما در آن فرم درج می شود و لازم است شما با ارائه این اطلاعات، اصلی ترین مرحله ساخت اپل آیدی را بگذرانید. توصیه می شود همه اطلاعات را در کاغذی یاد داشت نمایید زیرا احتمال فراموشی و گم کردن هر یک از این اطلاعات وجود دارد.

4.  تایید ایمیل و ثبت اکانت اپل ایدی

مرحله آخر ساخت اپل ایدی، تایید نمودن ایمیلی است که شما در اختیار این پلتفرم قرار می دهید. یعنی ایمیلی حاوی لینک تایید یا کد فعالسازی به شما ارسال می گردد که لازم است شما آن را از قسمت اسپم یا صندوق ورودی باز کرده و صحت و درستی آدرس ایمیل خودتان را تایید نمایید. شما می توانید پس از این مرحله، از تمامی امکانات اپل ایدی بهره مند شده و با لذت و خیالی آسوده از این پلتفرم بین المللی مشهور، محبوب و کاربردی در گوشی خود استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که سایت های فعالی هستند که خدماتی در زمینه ساخت اپل آیدی ارائه می دهند که شما می توانید در صورت نیاز، به خرید اپل ایدی از آن ها اقدام کنید.

آموزش ساده ترین روش ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید..

انواع کاربرد اپل ایدی
ساخت و یا خرید اپل ایدی ارزان مزایا و کاربردهای فراوانی دارد که در زیر به برخی از اصلی ترین و مهم ترین آن در لیست اشاره شده است:

  • همگام سازی داده های مختلف مانند فایل ها، پیام ها، تصاویر، مخاطبین، نسخه های پشتیبان و…
  • پیدا کردن موقعیت مکانی دستگاه های گم شده و دزدیده
  • خرید از فروشگاه اپ استور و استفاده از امکانات این فروشگاه
  • استفاده کردن از سرویس های جانبی اپل مانند اپل موزیک، Arcade و ..
  • قفل نمودن دستگاه های سرقت شده و جلوگیری از دسترسی به این دستگاه ها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *