فوتبال ایران

آخرین شانس استقلال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای

ماجرای عدم تایید مدارک استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای توسط کمیته صدور این مجوز در فدراسیون فوتبال یکی از حواشی داغ فوتبال طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است. زارعی رییس کمیته صدور مجوز دیروز اعلام کرد که استقلال به خاطر بدهی‌های خود و عدم آپلود مدارک تسویه حساب در زمان معین واجد شرایط مجوز حرفه‌ای نیست و به همین خاطر از لیگ قهرمانان آسیا نیز کنار گذاشته می‌شود.

در چنین شرایطی هواداران استقلال که نسبت به تایید مدارک باشگاه پرسپولیس ناراحت بودند، در فضای مجازی اعتراض‌های تندی به این ماجرا انجام دادند و خواهان تلاش مدیران باشگاه برای احقاق حق استقلال شدند.

از این رو حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز برای پیگیری این مسئله به فدراسیون فوتبال رفت و جلسه‌ای را با مهدی تاج برگزار کرد. در این جلسه راه‌حل‌های مشکل استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بررسی شود و حالا مدیران این باشگاه اندک امید خود را برای دریافت مجوز حرفه‌ای را دنبال می‌کنند.

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، بعد از جلسه با مهدی تاج گفت:‌ جلسه خیلی خوبی با مهدی تاج داشتیم؛ صحبت‌های خوبی انجام دادیم و در نظر داریم برخی موضوعات را پیش ببریم.

او درباره راهکاری که برای بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته، اینطور توضیح داد: موضوع تحریم‌ها و انتقال پول به حساب‌های خارجی اصلی‌ترین مسئله‌ای است که در نظر داریم با مسئولان AFC در میان بگذاریم. ما امیدواریم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا این را بپذیرند که استقلال به خاطر مسائل مربوط به تحریم‌ها در انتقال پول به حساب استراماچونی و سایر طلبکاران تاخیر داشته است. حالا هم همه بدهی‌ها را تسویه کرده‌ایم و مشکلی از این بابت نداریم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد:‌ آقای تاج در جلسه امروز قول انجام هرگونه همکاری و مساعدت را دادند و من از پیگیری و تلاش ایشان کمال تشکر را دارم.

کریمی درباره اینکه گفته شده قصد سفر به مالزی و مقر AFC‌ را دارد، بیان کرد:‌ اگر لازم باشد با یک تیم حقوقی در یک جلسه با مسئولان AFC در مالزی شرکت می‌کنیم و هر تلاشی انجام می‌دهیم تا نام استقلال به جمع تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگردد.

او درباره اینکه چقدر به حل مسئله امید دارد، گفت:‌هیچ چیز قطعی نیست، اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *