فوتبال جهان

گل مهدی طارمی در رقابت با گل بازیکن نیجریه‌ای کم آورد

باشگاه پورتو که هفته گذشته یک نظرسنجی آغاز کرده و در آن برترین گل‌های فصل ۲۳-۲۰۲۲ بازیکنان این تیم در رقابت‌های مختلف را با انتخاب ۸ گزینه به نظرسنجی گذاشته بود، حالا وارد مرحله دوم این رای‌گیری از هواداران خود شده که در این بین نام مهدی طارمی به چشم نمی‌خورد.

گل مهدی طارمی در دقیقه ۴۱ دیدار مقابل ژیل ویسنته که با شوت سرضرب و فنی به گوشه دروازه رفت، به‌عنوان برترین گل فصل این ستاره ایرانی از سوی باشگاه پورتو انتخاب و وارد نظرسنجی برترین گل سال شده بود که او باید در مرحله اول با زایدو سانوسی، ستاره نیجریه‌ای و هم‌تیمی‌اش به رقابت می‌پرداخت.

زایدو سانوسی در دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایر لورکوزن آلمان روی ارسال تماشایی مهدی طارمی از جناح راست زمین، موفق شد با نفوذ از سمت چپ خط دفاعی تا محوطه جریمه حریف، با ضربه سر گلزنی کند که این گل او در نظرسنجی با گل ستاره ایرانی پورتو قرار گرفته بود.

پس از حدود یک هفته از آغاز این نظرسنجی، تماشاگران پورتو رای کمتری به گل مهدی طارمی دادند و گل زایدو سانوسی برابر بایر لورکوزن را به‌عنوان گل بهتر انتخاب کردند تا وارد مرحله نیمه نهایی شود و با گل گالنو مقابل همین تیم آلمانی رقابت کند.

1889155

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *