اخبار کسب و کارهاارز دیجیتال

کسب درآمد از بیت کوین؛ تمامی روش ها 100% تضمینی

کسب درآمد از بیت کوین

ارزهای دیجیتال طرفداران و منتقدان مخصوص به خود را دارد،‌ چنان که منتقدان این بازار آن را به‌اندازه کافی پایدار نمی‌دانند و سقوط و صعود دائمی ارزها را تاییدی بر حرف‌های خود بر می‌شمارند. در مقابل طرفداران این حوزه از شفاف و امن بودن این بازار و امکان کسب درآمد آسان از آن سخن می‌گویند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که آینده بازار ارز دیجیتال را درخشان می‌دانید و به‌دنبال آشنایی با راه‌های کسب درآمد از این حوزه هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا درباره کسب درآمد از بیت کوین و تمامی روش‌های آن برایتان بیشتر بگوییم.

معرفی راه‌های کسب درآمد از بیت کوین

هدف بسیاری از کسانی که به خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال روی می‌آورند، کسب درآمد از آن‌ها است. دنیای کریپتو این فرصت را برای همگان فراهم کرده است تا با استفاده از روش‌های مختلف بتوانند از آن سود بدست بیاورند. برخی از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد از بیت کوین عبارتند از:

1.     سرمایه گذاری

کارشناسان اقتصادی که به‌طور خاص بازار کریپتو را بررسی می‌کنند، آینده آن را درخشان می‌دانند. اگر شما به‌دنبال سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی هستید، باید بدانید که طبق پیش‌بینی‌ها، سرمایه‌گذاری در دنیای کریپتو یکی از سودآورترین‌ها روش‌ها است‌. خرید و نگهداری ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین که همواره سیر صعودی خوبی را تجربه می‌کنند از بهترین راه‌ها برای کسب سود و درآمد به‌حساب می‌آید. هرچند که به‌دلیل نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، این روش در کوتاه مدت جواب نمی‌دهد، اما یک راه مطمئن برای سرمایه‌گذاری در بلند مدت است.

2.     ترید

همانطور که گفتیم سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال به یک استراتژی بلند مدت برای کسب درآمد و سود نیاز دارد‌. اگر به‌دنبال راهی کوتاه مدت برای درآمدزایی از بیت کوین‌ هستید ترید یا خرید و فروش این ارز، روش مناسبی بشمار می‌رود. بازار ارز دیجیتال دائما با نوسان دست و پنجه نرم می‌کند و قیمت ارزها در مدت زمان کوتاهی کاهش یا افزایش می‌یابد. تریدرها در این موقعیت وارد عمل می‌شوند و با مهارت‌های فنی مانند تحلیل نمودارها، روند بازار را پیش‌بینی می‌کنند و با خرید یا فروش بیت کوین، درآمد بدست می‌آورند.

3.     استخراج بیت کوین

در ادامه مطلب کسب درآمد از بیت کوین و تمامی روش‌ها به معرفی یک راه درآمدزایی دیگر می‌پردازیم که استخراج کردن بیت کوین یا ماینینگ است. البته استخراج بیت کوین به‌راحتی امکان‌پذیر‌ نیست و شما به سخت‌افزارهای کامپیوتری، حل مسائل پیچیده ریاضی و اعتبار سنجی در شبکه بیت کوین نیاز دارد. در این روش ماینرها برای یافتن راه‌حل معادلات رمزنگاری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در صورت موفقیت پاداش می‌گیرد. باید بگوییم که این فرایند هم به توان محاسباتی بالا و هم به مصرف برق زیادی نیاز دارد که در صورت فراهم بودن آن‌ها، ماینرها درآمد خوبی را بدست خواهند آورد.

4.     کسب سود از وام دادن بیت کوین

در این روش باید مقداری بیت کوین در کیف پول خود داشته باشید و آن را به‌صورت وام در اختیار شبکه قرار دهید. نحوه وام دادن بیت کوین دقیقا مانند چیزی است که در بانک‌ها اتفاق می‌افتد یعنی در ازای کسب سود، دارایی شما بلوکه خواهد شد. این خدمات توسط صرافی‌ها و پلتفرم‌های مختلفی مانند کیف پول‌های اختصاصی ارائه می‌شود و شما می‌توانید از آن برای درآمدزایی استفاده کنید.

5.     وب سایت‌های سرگرمی و تبلیغاتی

برخی از وب‌ سایت‌هایی که محتوای سرگرمی تولید می‌کنند یا سایت‌های تبلیغاتی، در ازای تماشای تبلیغات به بازدیدکنندگان خود مقدار کمی بیت کوین هدیه می‌دهند. البته باید بدانید که درآمد از این سایت‌ها بالا نیست و به صرف زمان زیادی برای تماشای تبلیغات و‌ همچنین پیدا کردن سایت‌های معتبر نیاز دارید، اما یک روش آسان برای کسب درآمد  به حساب می‌آید.

6.     گیم‌های کریپتویی

اگر عاشق دنیای گیم هستید و ساعت‌های زیادی را به بازی کردن اختصاص می‌دهید این روش دقیقا همان چیزی است که از آن لذت خواهید برد! بازی‌ها و پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که به کاربران امکان می‌دهند بیت‌کوین کسب کنند. لازم به ذکر است که تعداد این بازی‌ها با ظهور NFT بیشتر از گذشته نیز شده است.

برخی از راه‌های محبوب برای کسب بیت کوین از طریق بازی و سرگرمی عبارتند از:

  • بیت کوین فاست: وب سایت‌ها یا برنامه‌هایی هستند که به کاربران برای انجام کارهای ساده یا بازی‌، مقادیر کمی بیت کوین پاداش می‌دهند.
  • بازی‌های شبیه‌ساز استخراج بیت کوین: برخی بازی‌ها، فرآیند استخراج بیت کوین را شبیه سازی می‌کنند و در صورت پیشرفت به بازیکنان مقداری بیت کوین می‌پردازند.
  • بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین: این‌ها بازی‌هایی هستند که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته می‌شوند و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای در قالب ارزهایی مانند بیت‌کوین به بازیکنان پاداش می‌دهند.

7.     پیدا کردن باگ‌ها

حفظ امنیت یکی از مهم‌ترین مباحث در حوزه کریپتو به‌حساب می‌آید، بنابراین شرکت‌ها و توسعه‌ دهندگان فعال در این حوزه، بودجه بسیاری را به آن اختصاص می‌دهند. همین مورد می‌تواند برای افرادی که مخصوصا در زمینه برنامه نویسی دارای تجربه و مهارت هستند، فرصتی برای ایجاد درآمد فراهم کند‌‌. آن‌ها با پیدا کردن باگ‌ها و گزارش به شرکت‌ها می‌توانند بیت کوین دریافت کنند.

8.      استخراج ابری بیت کوین

استخراج ابری بیت کوین فرآیندی است که در آن می‌توانید بدون سخت افزار و زیرساخت‌های لازم در استخراج بیت کوین شرکت کنید. بدین شکل که به جای راه اندازی تجهیزات ماینینگ خود، آن را از ارائه دهندگان استخراج ابری، آن‌ها اجاره کنید.

  • در یک سرویس استخراج ابری ثبت نام و طرح ماینینگ را انتخاب کنید که متناسب با بودجه و قدرت استخراج مورد نظر شما باشد.
  • سپس اجازه استفاده از سخت افزار و امکانات ارائه دهندگان استخراج بیت کوین را بدست خواهید آورد.
  • در نهایت سهمی از سود حاصل را بر اساس میزان قدرت ماینینگی که اجاره کرده‌اید، دریافت خواهید کرد.
کلام پایانی

بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که بر روی شبکه بلاک چین کار می‌کند و مزایایی مانند ناشناس بودن، عرضه محدود و دسترسی جهانی را ارائه می‌دهد. افراد بسیاری به خرید این ارز دیجیتال معتبر و آینده‌دار علاقه دارند و به‌دنبال پیدا کردن کسب درآمد از بیت کوین و تمامی روش‌های آن هستند. برای درآمدزایی از بیت کوین راه‌های مختلفی مانند ترید، خرید و فروش، ماینینگ، وام دهی، گیم‌های کریپتویی و بسیاری دیگر وجود دارد. این روش‌ها به کاربرانی که به‌دنبال کسب درآمد از  دنیای کریپتو هستند کمک می‌کنند تا به هدف خود برسند. اما لازم است‌ بدانید که قبل از‌ بکاربردن روش‌های مختلف، نوسانات و ریسک بازار موجود در بازار را درک کنید، بنابراین با تحقیق و مطالعه به بازار ارزهای دیجیتال وارد شوید.

منبع: https://ok-ex.io/buy-and-sell/BTC

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *