فوتبال جهان

دیدار ستاره‌های بایرن پس از کتک‌کاری در رختکن

پس از درگیری «سادیو مانه» با «لروی سانه» پس از شکست سه بر صفر بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قرار است سران باشگاه درباره مهاجم سنگالی خود تصمیم بگیرند.

روزنامه آلمانی «بلید» خبر داده صبح امروز (پنجشنبه) جلسه‌ای مشترک میان سران باشگاه بایرن مونیخ و همچنین مانه و سانه برگزار شده است. نشست جداگانه‌ای نیز میان سران بایرن مونیخ با مدیر برنامه‌های مهاجم سنگالی برگزار شده است. تصمیم باشگاه در قبال مانه ممکن است پس از تمرین امروز اتخاذ شود. این در حالی است که مانه به اشتباه خود اعتراف کرده است.

شبکه آلمانی «اسکای اسپورت» اما گزارش داده سیلی مانه بر صورت سانه، برای مهاجم سابق لیورپول گران تمام خواهد شد و باشگاه بایرن مونیخ حتی ممکن است کنار گذاشتن او از تیم «توماست وخل» را در نظر بگیرد.

بگومگوی مانه با هم‌تیمی آلمانی‌اش از زمین مسابقه با منچسترسیتی آغاز و پس از آن به رختکن کشیده شد. رسانه‌های آلمانی می‌گویند مانه پس از جرو بحث با سانه، به صورت او سیلی زده است.

عکس | دیدار ستاره‌های بایرن پس از کتک‌کاری در رختکن

عکس | دیدار ستاره‌های بایرن پس از کتک‌کاری در رختکن

دیدار رفت منچسترسیتی و بایرن مونیخ در انگلیس با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان «پپ گواردیولا» به پایان رسید و باوارایی‌ها کار بسیار سختی را در بازی برگشت در مونیخ دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *