معرفی مراکز پزشکی و پزشکان

دکتر مجید نداف کرمانی | فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی تهران

آشنایی با جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک به نوعی از جراحی زیبایی گفته می‌شود که با هدف بازسازی و اصلاح شکل صورت و بدن فرد صورت می‌گیرد و آن را زیباتر خواهد کرد. تفاوت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی  در تهران با یک جراح عمومی در چیست و چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

دکتر مجید نداف کرمانی | فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی تهران

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی کیست؟

جراحانی پس از گذراندن دوره‌های کامل جراحی عمومی و اخذ گواهی آن دوره‌ی جراحی پلاستیک را نیز می‌گذارنند، درجه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را دریافت می‌کنند. در جراحی زیبایی هدف بازسازی و اصلاح شکل بدن با حفظ عملکرد طبیعی بدن است.

عمل‌های جراحی زیبایی از عمل‌های شایع در ایران است. انتخاب جراح پلاستیک واقعی یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که در صدد انجام عمل‌های جراحی زیبایی هستند. متاسفانه بعضی از همکاران محترم با تخصص‌های مختلف خود را به عنوان جراح پلاستیک معرفی می‌کنند. در صورتی که در ایران جراح پلاستیک فقط در مقطع فوق تخصص وجود دارد نه تخصص. جراح پلاستیک و زیبایی در ایران پس از طی دوره ۷ ساله پزشکی عمومی ۴ سال دوره تخصص جراحی عمومی را گذرانده و سپس ۳ سال دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را طی می‌کند که در طول این دوره ۳ ساله به کلیه عمل‌های جراحی پلاستیک و زیبایی بدن و صورت اشراف کامل پیدا می‌کند.

دکتر مجید نداف کرمانی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

برای مشاوره در تلگرام یا واتساپ پیغام بگذارید.

تلگرام

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

واتساپ

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

اگر می خواهید جراحی زیبایی بینی انجام دهید، دکتر مجید نداف کرمانی به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند.
دکتر نداف کرمانی جراح زیبایی صورت و اندام هستند که با انجام عمل های زیبایی همچون عمل زیبایی بینی، لیفت ابرو و… جراحی سینه شامل پروتز سینه، لیفت سینه، لیفت و پروتز سینه به طور همزمان و … جراحی لاغری با لیپوماتیک، پیکرتراشی، ابدومینوپلاستی و … دارای تجربه ای مورد قبول در همه زمینه های جراحی پلاستیک می باشند.

هدف از جراحی بینی 

جراحی بینی روشی است که شکل بینی و عملکرد آن را بهبود می بخشد. این روش در اصل شامل شکل دهی مجدد غضروف و استخوان برای رسیدن به شکل موردنظر است.

طی جراحی زیبایی بینی فرم و ساختار بینی شما دچار تغییراتی خواهد شد، که با توجه به تناسب صورت این تغییرات ایجاد می شود. در صورتی که بینی شما دارای استخوان مستحکم باشد، به آن جراحی بینی استخوانی و در صورتی که میزان گوشت و غضروف آن زیاد باشد، به آن عمل بینی گوشتی گفته می شود.

جراحی بینی باعث می شود که شما نقص های ظاهری بینی تان را اصلاح نمایید و البته در صورت وجود مشکلات تنفسی و گرفتگی ها آن را به طور کامل درمان نمایید ،در حقیقت جراحی بینی می تواند یک عمل درمانی و زیبایی محسوب شود.

جراحی زیبایی بینی دکتر نداف کرمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *