فوتبال ایران

مهدی ترابی این توپ را با خودش برد

به گزارش باارزش ، مهدی ترابی در روزی که پرسپولیس برای نشان دادن استحقاق قهرمانی یک نمایش باشکوه در ورزشگاه آزادی به راه انداخت و 4 گل به گل گهر زد، ستاره شماره یک زمین بود.

او 3 گل از 4 گل تیمش را زد تا یک هت‌‎تریک تاریخی به نام خود و در یاد هواداران پرسپولیس ثبت کند. این هت‌تریک فقط از نظر عددی قابل توجه نبود. ستاره تکنیکی پرسپولیسی گل‌های زیبایی هم در این دیدار به ثمر رساند و در پایان با توپ بازی به خانه رفت.

او ابتدا در دقیقه 23 با یک ریباند هوشمندانه قفل دروازه گل گهر را گشود تا مسیر پیروزی را برای تیمش هموار کند.

گل دوم ترابی در این دیدار یک کاشته استثنایی بود. او از فاصله ای که زدن ضربه آزاد مستقیم کمی جاه طلبانه به نظر می‌رسید با یک دور خیز ملایم شوت کات دار با ارتفاعی کم روانه دروازه فروزان کرد. توپ روی این ضربه از دیواره دفاعی گل گهر عبور کرده و پس از گذشتن از کنار دستان دروازه بان این تیم به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

پرسپولیس با گل عیسی آل کثیر با برتری 3-0 راهی رختکن شد و در شروع نیمه دوم با یک سوپر گل دیگر از مهدی ترابی به گل چهارم دست یافت.

ستاره پرسپولیس این بار با اعتماد به نفس بالا یک ضربه چیپ از پشت محوطه جریمه را در شرایطی امتحان کرد که فروزان خروجی بسیار جزئی از خط دروازه خود داشت. ضربه بی نظیر ترابی با یک قوس زیبا از بالای سر دروازه بان گل گهر به گل چهارم پرسپولیس تبدیل شد تا این بازیکن در پایان بازی به نشانه یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین هت تریک‌های عمر خود، توپ بازی را با خود به خانه ببرد.

 مهدی ترابی این توپ را با خودش برد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *