فوتبال ایران

یک تراکتوری در آستانه پیوستن به استقلال

ریکاردو ساپینتو بلافاصله بعد از پایان بازی به صنعت نفت به سمت سید حسین حسینی رفت و چند ثانیه ای با او صحبت کرد و به نظر می‌رسد از نحوه گل خوردن وی راضی به نظر نمی‌رسید و از او انتقاد کرد.

سید حسین حسینی نه در این بازی بلکه در چند بازی مهم از جمله دیدار رفت با پرسپولیس نتوانست نمایش خوبی در چارچوب دروازه استقلال داشته باشد و با سیوهای طلایی امتیازات مهمی را برای تیم به ارمغان بیاورد. به نظر می‌رسد با ادامه حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال یک دروازه‌بان جدید و مدعی به کادر فنی تیم اضافه می‌شود. گفته می‌شود با بازگشت حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک به تراکتور احتمالا محمد رضا اخباری پیراهن تیم آبی را می‌پوشد. دروازه‌بان فعلی تراکتور در آخرین مصاحبه‌ای که داشت، از حضور در تیم استقلال استقبال کرد. به خصوص که این حضور می‌تواند وی را به دروازه تیم ملی نزدیک تر کند.

حضور محمد رضا اخباری در استقلال و بازگشت حسین پورحمیدی به تراکتور می‌تواند یکی از نقل انتقالات جالب تابستانی فوتبال ایران باشد. حضوری که ممکن است واکنش‌هایی را هم از سوی سید حسین حسینی به همراه داشته باشد و ممکن است به خروج دروازه‌بان دوم و یا سوم استقلال از تیم بیانجامد. سید حسین حسینی در فصل قهرمانی بازی در کنار رشید مظاهری را تجربه کرد. این رقابت موجب شد او یک فصل خوب به همراه استقلال پشت سر بگذارد و در فصل بدون شکست قهرمانی لیگ برتر را تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *