فوتبال ایران

یک استقلال دیگر در لیگ برتر فصل آینده

به گزارش باارزش ، هفته سی و چهارم و پایانی لیگ یک با برگزاری ۸ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم ترین بازی استقلال خوزستان در خانه میزبان آرمان گهر سیرجان بود که توانست در همان نیمه اول تکلیف دومین تیم صعود کننده را مشخص کند و با ۵ گل حریفش را شکست دهد. آبی‌های خوزستانی چهار گل خود را در نیمه نخست و یک گل در لحظات پایانی به ثمر رساندند و با ۵۷ امتیاز به همراه شمس‌آذر قزوین به مرحله بعد صعود کردند.

مس شهر بابک در دیگر دیدار مهم امروز با یک گل فجرسپاسی رده دومی را شکست داد تا شاگردان رجب‌زاده در فجرسپاسی در لیگ یک ماندگار شوند. سایپا، دیگر مدعی صعود با وجود برتری ۴ بر صفر برابر استقلال ملاثانی نتوانست لیگ برتری شود و به رده سوم بسنده کرد.

در دو دیدار سرنوشت‌ساز لیگ برتر، خلیج فارس ماهشهر توانست با یک گل برابر چادرملو به پیروزی برسد و در لیگ یک باقی بماند و شهرداری همدان با تساوی بدون گل برابر خیبر همراه با چوکای تالش به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

در جدول رده بندی، شمس آذر قزوین با ۷۰ امتیاز صدرنشین شد و استقلال خوزستان با ۵۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. سایپا با ۵۵ امتیاز به رده سوم صعود کرد و فجرسپاسی با ۵۲ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. در پایین جدول نیز چوکا با با ۲۲ و شهرداری همدان با ۲۸ امتیاز راهی لیگ دسته دوم شدند و خلیج فارس ماهشهر با ۲۹ امتیاز در لیگ دسته اول ماندنی شد.

لیگ امسال به دلیل حذف شهرخودرو از جدول، ۱۷ تیمی برگزار شد و نتایج تیم مشهدی از جدول مسابقات حذف شد.

نتایج هفته پایانی لیگ یک به شرح زیر است:

پارس جنوبی جم یک – شهرداری آستارا ۲

سایپا ۴ – استقلال ملاثانی صفر

چوکا تالش یک – دریای بابل ۳

استقلال خوزستان ۵ – آرمان گهر صفر

ون پارس ۲ – خوشه طلایی صفر

خیبر خرم آباد صفر – شهرداری همدان صفر

مس شهر بابک یک – فجرسپاسی صفر

چادرملو اردکان صفر – خلیج فارس ماهشهر یک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *