فوتبال ایران

یونانی‌ها در اندیشه جذب دو ملی‌پوش ایران

یونانی‌ها در اندیشه جذب دو ملی‌پوش ایران

پس از اینکه در روزهای گذشته اخباری درباره احتمال دریافت برخی پیشنهادات اروپایی برای 2 بازیکن ملی پوش ایرانی منتشر شده بود، حالا ممکن است که علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی نیز به جمع میلاد محمدی و احسان حاج صفی اضافه شوند و یونان، به یکی از پر لژیونرترین کشورها برای بازیکنان ایرانی تبدیل شود.

داستان از این قرار است که یک رسانه یونانی از احتمال حضور علیرضا جهانبخش مهدی ترابی در لیگ این کشور خبر داد. وب سایت Sdna که یکی از معتبرترین رسانه های یونان است، مدعی شد که بازیکنان ملی پوش فاینورد و پرسپولیس، به تیم های یونانی پیشنهاد شده اند.

یونانی‌ها در اندیشه جذب دو ملی‌پوش ایران

در مطلبی به قلم کوستاس پلیاتسیکاس آمده است: علیرضا جهانبخش، تنها بازیکن ملی پوش ایرانی نیست که پیش از شروع نقل و انتقالات ژانویه، نامش پیرامون تیم های یونانی به گوش می رسد. این اطلاعاتی است که به دست Sdna رسیده است.

علاوه بر علیرضا جهانبخش وینگر 29 ساله ایرانی فاینورد که اخباری درخصوص مطرح شدن نام او در گزارش نقل و انتقالاتی پاناتینایکوس مطرح شده است، عملکرد یک فوتبالیست ملی پوش دیگر از این کشور خاورمیانه ای نیز مورد توجه باشگاه های یونانی قرار گرفته و او منتظر یک تماس تلفنی (برای عقد قرارداد) است.

نام او مهدی ترابی است. وینگر چپ پای ملی پوش ایرانی که متولد 1994 است و برای پرسپولیس بازی می کند و قراردادش در تابستان 2024 به پایان می رسد.

او در مجموع 39 بازی برای تیم ملی ایران انجام داده و 7 گل به ثمر رسانده و در جام جهانی قطر نیز حضور داشت. ترابی در هر سه بازی مرحله گروهی مقابل انگلیس (27 دقیقه)، ولز (13 دقیقه) و ایالات متحده (18 دقیقه) به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد.

طبق اطلاعاتی که به دست Sdna رسیده، رزومه این بازیکن در اختیار تیم های یونانی است. ترابی و نمایندگانش پس از حضور اخیر او در جام جهانی قطر، به دنبال اتفاق جدیدی در کارنامه این بازیکن هستند.

یونانی‌ها در اندیشه جذب دو ملی‌پوش ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *