تکنولوژیعلم و فناوریموبایل و تبلت

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ Samsung Galaxy X

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلگسی ایکس

در این مطلب گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس معرفی میشود، همچنین اطلاعاتی در مورد زمان ارائه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ  به بازار و ابعاد و قیمت آن اورده شده است.

سامسونگ چندین سال است که روی نمایشگرهای قابل انعطاف کار می کند . غول تکنولوژی کره جنوبی ممکن است در نهایت آماده ارائه اولین گوشی هوشمند  انعطاف پذیر در سال 2019 باشد.

Samsung Galaxy X
Samsung Galaxy X

در این مطلب همه آن چیزی که ما فکر می کنیم در مورد Galaxy X یا Treble 8 تا کنون می دانیم را اورده ایم.

نام ،تاریخ ارائه به بازار و قیمت Galaxy X

در حالی که سامسونگ ممکن است اولین سازنده گوشی های هوشمند با یک صفحه نمایش قابل انعطاف باشد، مطمعناً قیمت آن کم نخواهد بود. کیم جانگ ایول، سرپرست تحقیق در شرکت سرمایه گذاری Golden Bridge، می گوید که این تلفن می تواند تا دو میلیون نسخه به فروش برسد. در ایالات متحده آمریکا آن را حدود 1850 دلار ارزش گذاری می کنند که حتی گران تر از آیفون X می باشد.

تایمز کره در صحبتی که با پارک هیونگ وو، و یک تحلیلگر مالی در کره جنوبی داشته است می گوید که این تلفن هوشمند برای سال آینده ارائه خواهد شد. این گزارش ها از سرمایه گذار تایید می کند که سامسونگ محصول Galaxy X را برای تولید و انتشار نهایی در اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 آماده می کند.

شایعات دیگر نشان می دهد که Galaxy X در فوریه 2019 در کنگره موبایل نمایش داده خواهد شد. با وجود این احتمال دارد سامسونگ Galaxy X را در یک رویداد خصوصی در CES 2018 به نمایش بگذارد.

ظاهرا قطعات مورد نیاز برای تولید بین 2،000 تا 3،000 گوشی Galaxy X قابل انعطاف توسط سامسونگ سفارش داده شده و در نیمه اول سال جاری یک سری از دستگاه ها آماده شده است. یک منبع ناشناس می گوید که سامسونگ با نمونه های اولیه محدودی ممکن است تا اواخر سال 2018 گلکسی ایکس را ارائه نماید.

همچنین این کمپانی برای اولین بار مفهوم صفحه نمایش قابل انعطاف را در CES 2013 معرفی کرد و ظاهرا نخستین نمونه این تلفن همراه خود را در جلسه خصوصی در CES 2014 نمایش داده است.

طرح گوشی گلکسی X

اخیرا گزارشی از تایمز کره ای که با پارک هیونگ-وو، تحلیلگر Shinhan Financial در کره جنوبی صحبت کرده است  می گوید که  Galaxy X دارای دو پانل داخلی خواهد بود که صفحه نمایش 7.3 اینچی را هنگامی که گوشی در حالت کاملا باز است را در اختیار قرار می دهد.

براساس گزارش سایت کره ای Bell، طراحی نهایی گوشی هوشمند Galaxy X قابل قبول است. ظاهرا Galaxy X به طور کاملا تعجب آور از پانل های OLED در ساخت آن استفاده می کند. طبق گزارش بل، Galaxy X دارای سه پانل 3.5 اینچی OLED خواهد بود. دو صفحه ای که یک صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی را تشکیل می دهند و یک صفحه نمایش در پشت دستگاه که اجازه می دهد بدون باز کردن گوشی از آن استفاده کنیم.

صفحه نمایش بدون حاشیه، مثل مواردی که در Galaxy S8 استفاده می شود، می تواند برای ایجاد یک ظاهر یکپارچه در یک صفحه نمایش استفاده شود. این گوشی یک جلد کاملا بدون قاب و سنسور اثر انگشت دارد.

گلکسی ایکس
گلکسی ایکس

قبل از این، طرح دیگری که توسط ارائه شده نشان داد که چگونه Galaxy X در حالت باز و بسته کار میکند . به گزارش Patently Mobile، یک کاربر میتواند یک نماد را در قسمت لبه گوشی لمس کند تا برنامه ایی پس از باز شدن دستگاه اجرا شود.

بهترین گوشی 2018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *