فوتبال ایران

گل محمدی به نشست نمی آید تا مردم دستیارانش را بشناسند!

رضا درویش پس از برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خصوص برتری سرخ پوشان مقابل سپاهان اظهار داشت: ابتدا اعیاد شعبانیه به ویژه عید پیش‌رو یعنی تولد حضرت ولیعصر (عج) را تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوب و پرهیجانی بود. شاید یکی از معدود فوتبال‌هایی بود که چون باید برنده در آن تعیین می‌شد از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. البته متأسفانه یک تا دو صحنه ناخوشایند هم در آن وجود داشت و سنت‌های جوانمردی، مروت و مردانگی در این صحنه‌ها رعایت نشد.

وی افزود: البته نباید از تیم خوب و بسیار متمول سپاهان که مدیریت بسیار خوبی هم دارد بگذریم اما حسن ورزش به احیای سنت‌های مروت، جوانمردی و معرفت است. ورزش با این لغات در اذهان مترادف شده است اما در 2-3 صحنه این کار انجام نشد ما آن روز با اقتدار بردیم و به همین دلیل این صحبت‌ها را می‌کنم اگر نتیجه خوبی نمی‌گرفتیم می‌گفتند صحبت‌های درویش به خاطر نتیجه است. در کل بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و بار دیگر از آنها تشکر می‌کنم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدا را شکر بچه‌ها امروز باز خوبی کردند امیدواریم از این به بعد در کورس قهرمانی به جایگاهی که باید داشته باشیم، برسیم.

درویش در خصوص اینکه آیا غیبت نکردن یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری تصمیم شخصی‌اش است یا تصمیم این باشگاه توضیح داد: این موضوع به خود سرمربی ارتباط دارد حتماً شاید عذری داشته که نیامده است. به هر حال اینگونه صلاح می‌بیند. همه همکاران گل‌محمدی در بحث فنی تیم شریک و با هم هستند. صلاح می‌بیند به ندرت و به مرور زمان هر از گاهی یکی از دستیارانش نیز در نشست‌ها حضور داشته باشد تا مردم او را بیشتر بشناسند. این کار گروهی مرهون زحمات همه اعضای کادر فنی است.

وی در خصوص باز شدن یکی از حساب‌های باشگاه پرسپولیس و مشکلات مالی این باشگاه گفت: کار اجرایی یکی از حساب‌های بسته را انجام دادیم اما متأسفانه به حدی طلبکاران دولتی و غیر دولتی فعال هستند و همه افرادی که در 30-40 سال گذشته طلب داشته یا در امور مالیاتی بیمه و … طلبکار بودند حساب‌ها را بسته‌اند که ما به صورت مارتن یک به یک جلو می‌رویم تا بتوانیم حساب‌ها را باز کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه آیا یحیی گل‌محمدی به دلیل مشکلات مالی یا انجام نشدن پیگیری‌های لازم توسط باشگاه در خصوص مشکلات داوری در نشست‌ها شرکت نمی‌کند، پاسخ داد: اصلاً این مسائل به هم ربط ندارد. کارهایی که باشگاه باید انجام می‌داد انجام داده است. اگر بحثی بود باید به باشگاه منعکس می‌کرد. اصلاً چنین صحبت‌هایی نیست. متأسفانه برخی‌ها می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشند زیرا تیم بار دیگر روند خوبی در پیش گرفته است. به همین دلیل چنین مسائلی را پیرامون تیم به وجود می‌آورند.

درویش در خصوص اینکه دریافت مطالبات پرسپولیس از AFC به کجا رسید، عنوان کرد: در این مورد با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده‌ایم. طبق آخرین صحبتی که با ریاست فدراسیون داشتم و باید از تاج هم تشکر کنم گفتند پیگیری شده و ان‌شاءالله ظرف کمتر از یک ماه دیگر بتوانیم این پول را از مجاری دیگر دریافت کنیم.

وی در مورد میزان طلب پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ داد: 3 میلیون و 400 هزار دلار طلب داریم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه آیا غیبت یحیی گل‌محمدی در بین گزینه‌های سرمربی تیم ملی تعجب‌آور نبوده است، اظهار داشت: هنوز از اینکه گل‌محمدی واقعاً در لیست تیم ملی نیست مطلع نیستم. شاید خودش تمایل نداشته اما باید پیگیری کنیم و ببینیم چه علتی دارد آیا واقعاً خودش نمی‌خواهد در لیست باشد یا فدراسیون تمایلی ندارد او جزو کاندیدها باشد.

درویش در مورد اینکه فدراسیون فوتبال تشخیص داده گل‌محمدی جزو گزینه‌ها نباشد، عنوان کرد: حتماً پیگیری می‌کنیم تا ببینیم علت چیست. می‌دانید پرسپولیس در کورس قهرمانی است آیا تیم دیگری را سراغ دارید که در کورس باشد و مربی‌اش جزو گزینه‌های تیم ملی؟

وی در خصوص اینکه مورایس و امیر قلعه‌نویی نیز با وجود در کورس بودن تیم‌های‌شان جزو نامزدهای سرمربی‌های تیم ملی هستند، توضیح داد: اگر اینگونه باشد باید از فدراسیون فوتبال بپرسید. ما که در این موضوع نقشی نداریم. البته حتماً‌ موضوع را پیگیری می‌کنیم. باید بحثی را پیگیری کنیم که شدنی باشد. برای باشگاه این امکان وجود ندارد موافقت کنیم گل‌محمدی هم در تیم ملی باشد و هم در پرسپولیس. زیرا تیم ما هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر امید اول قهرمانی است. این هم مثل این می‌ماند که بخواهیم تیتری درست کنیم و بگوییم اسم گل‌محمدی در لیست است. در غیر این خودش می‌داند در چه مرحله حساسی قرار دارد.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید از قبل اعلام کرده اکنون وضعیت به شکلی نیست که بخواهم در خدمت تیم ملی هم باشم.

درویش در خصوص میزان دریافتی پرسپولیس از تبلیغات محیطی توضیح داد: تاکنون مبلغی به ما پرداخت نشده است البته بخشی از کار مربوط به خود ما است و در این حالت نباید از سازمان لیگ چیزی بگیریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *