فوتبال ایران

گل‌محمدی: گرفتن سه امتیاز بازی فردا هدف اصلی ماست

به گزارش باارزش ، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: جا دارد ابتدا فوت هموطنان‌مان به خاطر زلزله خوی را تسلیت بگویم و از همه مسئولان و مردم می‌خواهم که مشکلات آنها را برطرف کنند. ما هم از طرف باشگاه هر کمکی از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله کمک‌های ما هفته آینده به دست آنها خواهد رسید. واقعاً شرایط سختی دارند و امیدوارم که مشکلات‌شان هر چه زودتر برطرف شود.

یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌مان را پیش رو داریم
وی در ادامه افزود: بازی خیلی مهمی را در پیش داریم و با توجه به شرایط جدول برای ماندن در صدر جدول قطعاً گرفتن سه امتیاز بازی فردا هدف اصلی ماست و امیدواریم که این اتفاق بیفتد. مقابل آلومینیوم که یک تیم قابل احترام است و همیشه حریف سختی برای رقبای خود بوده، قرار می‌گیریم. واقعاً بازی راحتی نیست و یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ است. اصلاً هر تیمی که مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد به سختی بازی با این تیم پی می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در فوتبال ما هرچه نیمکت‌ تیم‌ها شلوغ‌تر باشد بهتر نتیجه می‌گیرند، گفت: ما مربیان یک وظیفه داریم و آنهم این است که تمرکزمان روی مسائل فنی باشد. در کنار زمین احتیاج به تمرکز بالایی است و فکر می‌کنم این شرایط که در بعضی‌ از بازی‌ها به وجود می‌آید باید یک جایی تمام شود. در فوتبال حرفه‌ای اروپا این مسائل را نمی‌بینیم و همه اعضای کادر فنی تیم‌ها روی بازی متمرکز هستند. من امیدوارم که دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم و کار فدراسیون و کمیته انضباطی و سازمان لیگ خیلی مهم است که بتوانند این مسائل را کنترل کنند تا دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

گل‌محمدی درباره این موضوع که پرسپولیس روز جمعه بازی‌اش را انجام داد و فردا باید به مصاف آلومینیوم برود، در حالی که استقلال یک روز دیرتر بازی‌اش برگزار شد و روز پنجشنبه باید با مس بازی کند، تأکید کرد: من بارها از باشگاه خواستم که نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ صحبت داشته باشند. متأسفانه یکسری اتفاقاتی می‌افتد و برنامه‌ریزی‌های عجیب و غریبی برای تیم ما در نظر گرفته می‌شود و فقط تیم ما از این شرایط آسیب می‌بیند. من با خود آقای مهدی هم صحبت کردم و از باشگاه هم خواستم که نسبت به این مسائل حساس‌تر باشند. مهم است که تیم‌ها با استراحت خوب و در یک ساعت خوب مقابل حریفان‌شان قرار بگیرند. نمی‌دانم درباره این مسائل چه اتفاقی می‌افتد و از قبل طوری برنامه‌ریزی انجام دادند که تیم ما باید چهار پنج روز بعد بازی کند و یک تیم دیگر یک هفته استراحت می‌کند. فکر می‌کنم حتی شرایط سخت‌تری در یک ماه آینده برای تیم ما اتفاق بیفتد. پیش‌برنامه‌هایی دادند که جای تأسف دارد و امیدوارم هرچه زودتر این مسائل برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *