فوتبال ایران

گل‌محمدی: پرسپولیس الگویی برای سایر تیم‌هاست

به گزارش باارزش ، یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی پرسپولیس در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر گفت: در این وضعیت زیاد نمی‌توانیم صحبت کنیم. اتفاقاتی در بازی افتاد و گل‌های به موقعی زدیم. توانستیم فشار را بیتشر کنیم تا باعث اخراج بازیکنان حریف شود. روند بازی به نفع ما رقم خورد و توانستیم برتری خود را به حریف دیکته کنیم و خدا را شکر که قهرمان شدیم.

وی اضافه کرد: باید از خیلی‌ها تشکر کنم. زحمت زیادی برای قهرمانی تیم کشده شد؛ از مدیرعامل، هیئت مدیره محترم تیم، افشین پیروانی مدیر باشگاه، همه اعضای باشگاه و کادرفنی خوب از جمله پزشکی، تدارکات و ماساژورها تشکر می‌کنم. هواداران انرژی مثبتی خیلی خوبی دادند و طوری رفتار و برخورد داشتند. هیچ وقت ما را ناامید نمی‌کردند و برعکس انگیزه قهرمان شدن به ما می‌دادند و باید از تک‌تک آنها تشکر کنم. این قهرمانی را به هواداران هدیه و تقدیم می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: زمانی که لیگ شروع شد؛ عزیزانی پرسپولیسی در قید حیات بودند که امروز نیستند و ما این قهرمانی را به همه آنها تقدیم می‌کنیم و روح‌شان شاد باشد. از پیشکسوتان باشگاه تشکر می‌کنم که در سال گذشته خیلی حمایت کردند و از کانون هواداران نیز تشکر می‌کنم. قطعاً کسانی را جا گذاشتم و از تک‌تک آنها عذرخواهی می‌کنم. از اصحاب رسانه نیز به خاطر پوشش خوب سال گذشته تشکر می‌کنم و یک تشکر نیز از رقبا و تیم‌های خوب سپاهان، استقلال، تراکتور، فولاد و گل‌گهر دارم. اینها تیم‌هایی بودند که به عنوان رقیب جدی به آنها نگاه می‌کردیم و انگیزه خوبی به ما و لیگ دادند و در پایان رقابت خوبی انجام شد.

گل‌محمدی یادآور شد: از تک‌تک بازیکنان عزیز تیم نیز باید تشکر کنم و نمی‌توانم اسم نام ببرم. این بازیکنان غیرت و مردانگی را با وجود مشکلات زیاد معنی کردند و هیچ وقت پا پس نکشیدند و با تمام وجود تمرین و بازی کردند. درست است که هواداران خیلی انگیزه دادند، اما بدون این بازیکنان این قهرمانی به دست نمی‌آمد و نمی‌دانم چگونه از آنها تشکر کنم. یک تشکر نیز باید از خانواده‌هایمان داشته باشم که سال خیلی سختی را گذراندند. دعای آنها انرژی مثبت زیادی به همه ما داد. خدا را بابت این قهرمانی شکر می‌کنیم.

وی تأکید کرد: به بچه‌ها گفتم که هنوز لیگ برای ما تمام نشده است و کارمان ادامه دارد. از فردا شروع به ریکاوری، استراحت و تمرکز روی دیدار با هوادار در جام حذفی خواهیم کرد. به همه بچه‌ها گفتم که بازی آینده مهمتر دیدار فصل خواهد بود و امیدوارم روندی که بعد از باخت مقابل سپاهان شروع کردیم و با انگیزه بیشتر ادامه دادیم را از هفته بعد نیز تجربه کنیم. بازیکنان، عوامل باشگاه و هواداران باید بدانند هنوز کارمان تمام نشده و باید تا آخر این راه ادامه دهیم.

سرمربی تیم پرسولیس در خصوص اینکه چه فشارهایی او را تحت تاثیر قرار داد، گفت: زیاد تمرکزم روی این مسائل نیست و می‌خواهم بیشتر درباره مسائل دیگر صحبت کنم. به سپاهان باختیم. ادامه دادیم، تسلیم نشدیم و امیدوارانه رو به جلو حرکت کردیم. درس خوبی برای همه بازیکنان لیگ و مربیانی که در لیگ‌های مختلف کار می‌کنند، بودیم و فکر می‌کنم الگوی خوبی برای آنها باشیم. رویکرد خیلی خوبی داشتیم و انگیزه‌مان بیشتر شد و هیچ وقت ناامید نشدیم و ادامه دادیم. این راه منجر به موفقیت شد و قطعاً در این راه خیلی‌ها کمک کردند و این راه را ادامه می‌دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *