فوتبال ایران

گزینه مد نظر استقلال مشخص شد

علی فتح الله زاده ضمن تبریک سالروز ولادت امام علی (ع)، در مورد کمک رسانی باشگاه استقلال به زلزله زدگان خوی، اظهار داشت: مردم سلحشور و متدین خوی واقعا دچار مصیبت بزرگی شده‌اند و سرما آن‌ها را اذیت می کند. جامعه ورزش همیشه در این کارها پیش‌قدم است. در کرمانشاه هم چند کانتیر درست کردیم و در کنار مردم بودیم. همشهریان من دچار وضعیت خیلی بدی هستند. بچه 20 روزه هم یخ زده است. شرایط خیلی سخت است. باشگاه استقلال اعلام همدردی کرده و کمک‌هایی شده است. خود من 5-4 کامیون وسایل فرستاده ام. اگر توفیقی باشد روز یکشنبه عازم هستیم.

وی افزود: آنجا چادر به شدت نیاز دارند و واقعا کمبود است. از رئیس ستاد بحران تقاضا دارم هرچه سریع‌تر برایشان چادر بفرستند. دوستان هلال احمر جان بر کف آنجا هستند و کار می کنند. رضا صادقی خواننده محبوب کشورمان امروز مراسمی گذاشته و وسایل جمع آوری می کند. نیازمند هستند. سرما اذیت می کند. از رئیس جمهور تقاضا دارم خودش بیشتر در میدان باشد. چادر واقعا نیاز است. خیلی واجب است. بچه ها در آن سرما نمی توانند شب ها بیرون بخوابند. بعضی از مردم در ماشین می مانند ولی افراد مسن را نمی توان در ماشین نگه داشت. امیدوارم هرچه سریع تر به آن ها رسیدگی شود.

فتح الله زاده در خصوص وضعیت کاوه رضایی پس از فسخ قرارداد با تراکتور، گفت: این شکایت به کمیته انضباطی رفته و باید منتظریم کمیته انضباطی رای را صادر کند تا تصمیم گیری کنیم. این کار پیچیده ای است و ما نمی توانستیم تصمیم گیری کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد جذب بازیکن خارجی عنوان کرد: 3-2 بازیکن را به سرمربی تیم پیشنهاد دادم که یکی از آن ها در اورتون هم بازی کرده اما شب گذشته طی صحبت هایی که با ساپینتو داشتم او یک نفر را نهایی کرد. بلافاصله وارد مذاکره شدم. دوستمان قرار بود از یونان به ترکیه بیاید و از ترکیه هم با هماهنگی کنسول گری امروز تهران باشد اما ساپینتو حرف درستی زد. او گفت؛ تنها یک بازیکن می توانیم بگیریم. اجازه بدهید جلوتر برویم. بچه ها آماده شده اند و آرامش پیدا کرده ایم. چند بازی انجام دهیم و ببینیم الان به هافبک نیاز داریم یا مهاجم. حرفش درست بود. از دوستمان هم عذرخواهی کردم. گفتم چندروز صبر کنید تا ساپینتو اعلام کند کجا نیاز دارد.

وی تصریح کرد: ساپینتو راست می گوید. باید بازیکنی را بگیریم که بتواند کار ما را جلوتر ببرد. مثل بقیه بازیکنانی که داریم نباشد. منتظرم 3-2 بازی بگذرد و ساپینتو اعلام کند تا یک بازیکن بزرگ را به تیم اضافه کنیم. این بازیکنی که می خواستیم بیاوریم در تیم‌های اول و دوم پاراگوئه‌ بازی کرده و 5 بار هم با آن تیم ها قهرمان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *