فوتبال جهان

گاف بزرگ گزارشگر در مصاحبه با کورتوا

مسابقات سالانه فرمول یک در خیابان های موناکو تماشاگران زیادی را به خود جذب می کند بسیاری از ستارگان سرشناس نیز نمی خواهند فرصت دیدن مسابقات را از دست بدهند. بروندل نیز تصمیم گرفت که در حاشیه مسابقات با برخی از سلبریتی ها گفتگوهایی داشته باشد. بروندل قبلا خودش راننده فرمول یک بوده اما در حال حاضر به عنوان گزارشگر تلویزیونی فعالیت می کند اما به نظر می رسد که او شناخت کافی نسبت به ملیت برخی از این ستاره ها ندارد. بروندل سال گذشته نیز در حین گزارش تلویزیونی مرتکب اشتباهی فاحش شد و پاتریک ماهومس ستاره لیگ فوتبال آمریکایی را با پائولو بانچرو ستاره بسکتبال اشتباه گرفت.

بروندل 63 ساله در روز یکشنبه نیز مرتکب اشتباهی دیگر شد و در حین مصاحبه با تیبو کورتوا به اشتباه دروازه بان رئال مادرید را “اسپانیایی” نامید. گزارشگر اسکای اسپورت خطاب به دروازه بان بلژیکی رئال مادرید گفت:”به عنوان یک اسپانیایی، باید طرفدار فرناندو الونسو و کارلوس ساینز دوست داشتنی باشی.”

دروازه بان رئال مادرید که نمی خواست گزارشگر را شرمنده کند، این اشتباه را به روی خودش نیاورد و گفت:” درست است. در اسپانیا از پیروزی فرناندو خیلی خوشحال می شویم.” که البته بروندل مرتکب اشتباهش شد و گفت:” البته که او بلژیکی است و نه اسپانیایی.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *