فوتبال ایران

کی‌روش مقابل قلعه‌نویی قرار میگیرد

فدراسیون فوتبال با اعلام برنامه‌های تیم ملی ایران در راه جام ملت‌های آسیا اعلام کرد که علاوه بر حضور در تورنمنت کافا در خرداد ماه یک تورنمنت چهارجانبه نیز در مهر ماه سال جاری در اردن برگزار می‌شود که تیم ایران در آن حضور دارد. در تورنمنت اردن علاوه بر تیم ملی این کشور، ایران، قطر و عراق هم شرکت می‌کنند.

بدون تردید یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تورنمنت دوستانه میان ایران و قطر برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه کارلوس کی‌روش سرمربی ایران در سه دوره گذشته جام جهانی (۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲) مدتی است به قطر رفته و هدایت عنابی‌ها را برعهده دارد، رویارویی او با شاگردان سابقش در تیم ملی ایران جذاب خواهد بود.

از طرف دیگر تقابل کی‌روش با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ایران هم قابل توجه است. قلعه‌نویی و کی‌روش در دوران ۸ ساله حضور سرمربی پرتغالی در ایران، چالش‌های متعددی با یکدیگر داشتند و روابط آنها با وجود تلاش‌های اطرافیان هیچ وقت حسنه نبود. حالا بی‌شک قلعه‌نویی و کی‌روش در تورنمنت اردن یک فرصت بزرگ در پیش دارند تا توانایی‌های خود را نشان بدهند و به نوعی این بازی برای هردوی آن‌ها حیثیتی نیز خواهد بود.

طرفداران فوتبال بی‌شک از حالا منتظر تقابل با عنابی‌ها با هدایت کارلوس کی‌روش در مهر ماه سال جاری هستند. بازی‌ای که شاید در جام ملت‌های آسیا نیز با حالت‌های خاص در مراحل حذفی بتوان آن را تماشا کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *