فوتبال ایران

کنایه بیرانوند به یک استقلالی؛ تو ترسویی!

علیرضا بیرانوند تمام تلاش خود را کرد تا در بازی جام حذفی دروازه خود را بسته نگه دارد اما همچون سه بازی قبلی برابر ون پارس، سپاهان و گل‌گهر، یک گل خورد تا در کلین‌شیت جام حذفی ناکام بماند. نکته جالب اینکه بیرانوند در این بازی یک پنالتی گرفت و عملکرد خوبی در درون دروازه هوادار داشت.

در نیمه اول او جهت ضربه مسعود شجاعی را تشخیص داد و با پرش به گوشه سمت چپ دروازه، توپ را به خوبی مهار کرد و اجازه نداد تا دروازه‌اش باز شود. با این حال در نیمه دوم او دوباره در معرض دریافت گل از روی نقطه پنالتی قرار گرفت و البته این بار بابک مرادی پشت توپ ایستاد.

1880168

نکته جالب اینکه در پنالتی دوم نیز مسعود شجاعی توپ را برداشت تا پنالتی را بزند اما کادرفنی هوادار توصیه کرد که پنالتی به مرادی داده شود تا او شانسش را امتحان کند.

بابک مرادی نیز پنالتی را به وسط دروازه زد تا در حالی که بیرانوند به سمت راست رفته بود، او موفق به گلزنی شود و کلین‌شیت گلر پرسپولیس را بشکند و تیمش را به بازگشت امیدوار نگه دارد.

بعد از بازی نیز بیرانوند به سراغ مرادی رفت و در حالی که مشغول گپ زدن با او بود، گفت که «ترسوها پنالتی رو وسط میزنن.» شوخی جالبی که خنده مرادی را هم در پی داشت.
1880169

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *