فوتبال ایران

کری سنگین استقلالی ها برای پرسپولیس

خیلی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال به واسطه حضور در تیم ملی یا همبازی بودن در تیم‌های باشگاهی سابقشان با هم رفاقت دارند. این نفرات بعضا با هم رفت و آمد خانوادگی دارند و یا خارج از زمان بازی و تمرین با هم وقت می‌گذرانند. از همین رو طبیعی است که با نزدیک شدن به زمان دربی، برای هم کری بخوانند. پرسپولیس و استقلال درحالی یکشنبه هفته آینده یکی از حساس ترین دربی‌های سال‌های اخیر را برگزار خواهند کرد که نتیجه این بازی می‌تواند در تعیین قهرمان این فصل بسیار تاثیرگذار باشد.

خیلی‌ها می‌گویند که استقلال با توجه به اینکه این روزها بسیار آماده است و حریفانش را یکی پس از دیگری از دم تیغ می‌گذراند، دست بالاتر را دربی دارد و می‌تواند برنده این بازی باشد. از آنطرف پرسپولیسی‌ها که فقط از این بازی برد می‌خواهند، معتقدند شرایط دربی فرق می‌کند و اجازه خودنمایی به ستاره‌های استقلال را نخواهند داد. آنطور که شنیدیم، طی روزهای اخیر و به خصوص بعد از برد پرگل استقلال مقابل هوادار، چند بازیکن استقلال در تماس با دوستان خود در پرسپولیس مدعی شدند که به راحتی دربی را خواهند برد و سرخ پوشان امید زیادی به کسب پیروزی نداشته باشند.

اقدامی که البته با پاسخی از طرف پرسپولیسی‌ها روبرو نشد و بازیکنان پرسپولیس به رفقای استقلالی خود گفتند که همه چیز روز دربی و در زمین مسابقه اتفاق می‌افتد. پرسپولیسی‌ها که البته بازیکنان باتجربه بیشتری نسبت به استقلال در اختیار دارند، سعی کردند وارد جنگ روانی و فضای کری خوانی استقلالی‌ها نشوند. به همین دلیل ترجیح دادند فعلا سکوت کنند و کری خواندن را به بعد از دربی موکول کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *