فوتبال ایران

کامبک رویای نیمکت تیم ملی را به باد داد/استقلال و دوباره پنالتی جنجالی بعد دقیقه نود

 تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود استقلال خاتمه یافت.

آرمین سهرابیان در دقیقه 24 زننده تک گل شاگردان قلعه‌نویی در نیمه اول بود. رضا میرزایی هم در دقیقه 90+1 گل تساوی استقلال را به ثمر رساند و در ادامه کوین یامگا از روی نقطه پنالتی گل دوم را زد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

ترکیب گل‌گهر: محمدحسین اکبر منادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، مهران گلزاری، امین پورعلی، نوید عاشوری، مرتضی تبریزی، رضا شکاری و محمدرضا حسینی.

دقیقه 5: اولین موقعیت جدی بازی را استقلالی ها روی دروازه گل گهر ایجاد کردند و ضربه سر بازیکنان این تیم با دخالت مدافعین تیم میهمان به کرنر فرستاد شد.
دقیقه 6: شوت خطرناک مهدی قائدی از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با واکنش اکبر منادی به تور نرسید.
دقیقه ۸: محمد محبی با یک حرکت سریع و تکنیکی مدافع گل گهر را از پیش رو برداشت و ضربه او چیزی نمانده بودل اول بازی را رقم بزند. اما این موقعیت هم برای استقلال به کرنر ختم شد.

دقیقه ۲۴: شروع مجدد غافلگیرانه بازیکنان گل‌گهر سیلوا و حسینی را به اشتباه انداخت و آنها در شرایطی که آنها تصور می‌کردند توپ رضا شکاری از خط عرضی به اوت می‌رود, این بازیکن با هوشمندی تمام پاس دقیقی مقابل دروازه خالی برای سهرابیان فراهم کرد تا گل اول مسابقه با بغل پای ساده مدافع پیش تاخته گل‌گهر در دهانه دروازه خالی ثبت شده باشد.

دقیقه ۲۵: ضربه مرتضی تبریزی از داخل محوطه جریمه می توانست گل‌گهر را خیلی زود به گل دوم هم برساند اما این بار حسینی و مدافعین استقلال مانع شدند و این ضربه خطرناک به کرنر رفت.

دقیقه ۴۰: شوت آرش رضاوند از روی یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه گل‌گهر, با فاصله یک متری از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۴۳: شوت از راه دور مهران گلزاری با واکنش حسینی برگشت داده شد و در ریباند شکاری در موقعیت آفساید توپ را به اوت زد.

دقیقا ۴۴: شوت مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 47: موقعیت گلزنی برای استقلال که یکبارتوپ توسط مدافع دور شد و پس از آن شوت مهاجم استقلال از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقا 54: شوت سرکش جعفر سلمانی با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه ۵۰: ضربه خطرناک سعید مهری با واکنش اکبر منادی به بیرون فرستاده شد.

دقیقه ۶۵: شوت سرکش سعید مهری با فاصله زیاد اما به شکل خطرناک به اوت رفت.

دقیقا ۸۵: اکبر منادی با واکنش دیدنی خود مانع از گل شدن ضربه سر آرمان رمضانی روی پای تماشایی و دقیق محبی شد.

دقیقه 90: استقلال که برای زدن گل تساوی حملات متعددی را ترتیب داده بود، سرانجام در شرایطی که در محوطه جریمه گل گهر چندین مرتبه توپ رفت و برگشت داشت، با پاس آرمان رمضانی توپ به رضا میرزایی سپرده شد تا با ضربه‌ای تماشایی از پشت محوطه جریمه قفل دروازه منادی را باز کند.

دقیقه 102: کوین یامگا پس از پایان حواشی مربوط به اعلام پنالتی روی میرزایی، ضربه خود را برخلاف جهت حرکت منادی به گل تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *