فوتبال ایران

کارشناسی صحنه‌های مشکوک داوری پرسپولیس-سپاهان؛ اشتباه بزرگ به ضرر سرخ‌ها

حیدر سلیمانی درباره تصمیم بیژن حیدری در اعلام پنالتی در دقیقه ۱۰ دیدار سپاهان اصفهان – پرسپولیس اظهار داشت: روی محمد عمری خطای پنالتی اتفاق افتاد. سیاوش یزدانی دست چپ مهاجم پرسپولیس را کاملاً گرفته بود و تا وقتی که بازیکن سرنگون نشد، دستش را رها نکرد. بیژن حیدری نتوانست صحنه را ببیند و کمک داور به‌درستی تشخیص پنالتی داد. کارت زرد داور به مدافع سپاهان هم درست بود.

وی در مورد سایر تصمیمات داور در صحنه‌های مهم بازی تصریح کرد: محمد دانشگر یک اخطار داشت و در دقیقه ۳۵ باید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد تا از زمین اخراج شود. با این حال داور تصمیم گرفت صحنه را مدیریت کند و اخطار دوم را نداد. گل پرسپولیس در دقیقه ۵۴ به‌درستی آفساید اعلام شد و دانیال اسماعیلی‌فر همراه با وحید امیری، در موقعیت آفساید قرار داشتند.

کارشناس داوری درخصوص اعتراض دروازه‌بان پرسپولیس هنگام به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان گفت: علیرضا بیرانوند نسبت به گل دوم سپاهان اعتراض می‌کرد که اعتراض او بی‌مورد بود. دروازه‌بان پرسپولیس نتوانست توپ را دفع کند و مالک آن هم نبود. توپ از زیر دستان بیرانوند در رفت که نصیب بازیکنان سپاهان شد. همچنین پای مدافع پرسپولیس با سر مهاجم سپاهان روی یک خط قرار داشت و ادامه بازی کاملاً درست بود.

سلیمانی درباره پنالتی دوم پرسپولیس که با برخورد میان سیاوش یزدانی و لئاندرو پریرا رخ داد، خاطرنشان کرد: پنالتی کاملاً درست بود. یزدانی با پای راست خودش، پای راست مهاجم پرسپولیس را زد و به‌خاطر اینکه امکان بازی کردن با پا را داشت، اخطار دوم را به‌درستی دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *