اخبار کسب و کارها

چه رنگی برای تخت نوزادی مناسب است

چه رنگی برای تخت نوزادی مناسب است

چه رنگی برای تخت نوزادی مناسب است
تخت خواب نوزادی یا همان گهواره بهتر است چه رنگی باشد تا محیط اتاق خواب فرزند شما هم خوانی لازم را برقرار کند. اگر می خواهید شبیه دکوراتورهای حرفه ای دست به ایده پردازی بزنید. در صورتی که فضا به اندازه کافی برای دیزاین کردن در اختیار دارید در قدم اول به شما توصیه می کنیم یک سرویس خواب کامل را خریداری کنید. این امر به شما کمک می کند متفاوت ترین طراحی را به رخ بکشید. در قدم اول به شما توصیه می کنیم با رنگ شناسی قدری بیشتر آشنا شوید تا دیزاین اتاق خواب فرزند شما متمایز تر به رخ کشیده شود. در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون رنگ شناسی اتاق خواب نوزاد مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

چه رنگی برای تخت نوزادی مناسب است

رنگ های آرامش بخش برای اتاق نوزاد و کودک

استفاده از رنگ های سبز برای اتاق کودک با ترکیب رنگ سفید سبب می شود که یک اتاق سرشار از آرامش را برای فرزند خود طراحی کنید. از همین رو به راحتی می توانید با خرید تخت خواب نوزادی با تم رنگی سبز و سفید یا خرید یک گهواره به راحتی به این امر مهم دست پیدا کنید. بر اساس اصول فنگ شویی رنگ سبز اگر به چوب ترکیب شود سبب رشد بهتر فرزند شما می شود زیرا ذهن خلاق تری را برای او رقم می زند. رنگ سبز برای اتاق پسرانه به جای رنگ آبی که این روزها بسیار مرسوم شده است توصیه می شود. رنگ های طلایی سفید نیز به فرزند شما آرامش می دهد. می توانید از سرویس خواب و گهواره طلایی سفید نیز استفاده کنید تا یک دکوراسیون سلطنتی را برای فرزند خود به رخ بکشید.

چه رنگی برای تخت نوزادی مناسب است1

رنگ های ملایم برای اتاق خواب و تخت نوزاد

استفاده از رنگ های ملایم دخترانه پسرانه ندارد. شما به راحتی می توانید این سرویس خواب را به صورت اسپرت برای دختر و پسر خود خریداری کنید. رنگ های ملایم می تواند پوست پیازی، کرمی، آبی درباری، سبز لجنی و سفید باشد. استفاده از این تم های رنگی سبب سرحال تر شدن فرزند شما می شود. استفاده از رنگ های که طیف یاسی دارد با تم رنگی تیره تر و روشن تر را می توانید برای اتاق خواب فرزند پسر و دختر خود دنبال کنید. اگر فرزندان شما بر فرض دو قلو هستند و نمی خواهید تم رنگی این فضا خیلی به هم شباهت داشته باشد می توانید یک سرویس خواب و تخت خواب را با تم رنگی یاسی تیره و دیگری را با تم رنگی یاسی روشن سفارشی سازی کنید. همین امر را می توانید با رنگ کرم و سفید نیز دنبال کنید. ایده پردازی با رنگ آبی نفتی و آبی آسمانی نیز تصویر سازی منحصر به فردی را برای شما فراهم می سازد. اگر فرزند شما دختر است رنگ صورتی و اگر فرزند شما پسر است به شما رنگ سفید مشکی و آبی را توصیه می کنیم.

چه رنگی برای تخت نوزادی مناسب است
چه رنگی برای تخت نوزادی مناسب است

رنگ های ممنوعه برای تخت نوزاد

به هیچ عنوان نباید از رنگ قرمز و مشکی به صورت تکی برای اتاق خواب نوزاد خود استفاده کنید. اگر گهواره و تخت خواب کودک شما با تم رنگی قرمز باشد این امر سبب می شود هیجان نوزاد به این رنگ زیاد باشد و خواب راحتی را تجربه نکند. از سوی دیگر استفاده زیاد از حد از رنگ مشکی مانع از تشخیص شب و روز برای فرزند شما می شود و این امر سبب بدخوابی فرزندتان می شود. به عنوان مثال اگر دوست دارید تم رنگی قرمز را استفاده کنید بهتر است تخت خواب را سفید سفارش دهید و از روتختی قرمز رنگ با رگه های سفید بهره بگیرید. یا اگر ایده پردازی با تم رنگی مشکی مورد پسند شما است حتما از رنگ سفید، آبی، صورتی و سایر تم های رنگی دیگر که جذابیت دارد استفاده کنید تا فضای اتاق خواب فرزند شما به اندازه کافی انرژی مثبت داشته باشد.

چه رنگی برای تخت نوزادی مناسب است111

کلام آخر پیرامون انتخاب رنگ اتاق خواب نوزاد

اگر می خواهید یک دیزاین متفاوت را برای اتاق خواب فرزند خردسال خود به تصویر بکشید باید با اصول رنگ شناسی به اندازه کافی آشنایی داشته باشید. از آنجایی که گهواره و تخت خواب اصلی ترین پارامتر در اتاق خواب کودک شما به شمار می آید. استفاده از برخی از رنگ ها مجاز و برخی از رنگ ها را بهتر است استفاده نکنید. به شما توصیه می کنیم رنگ قرمز و مشکی و یا خاکستری تیره را از خرید خود حذف کنید یا از رنگ های کمکی همراه آن بهره بگیرید. رنگ های ملایم و سبز انتخاب های بسیار متمایزی برای شما محسوب می شود. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما در راستای یک خرید موثر مورد توجه قرار گرفته باشد.

خرید سرویس خواب کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *