فوتبال ایران

چشمی: 8 امتیاز عقب بودیم و جنگیدیم، به قهرمانی امیدواریم

روزبه چشمی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در جام حذفی اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می گوییم و به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می گویم. بازی سختی بود. بعد از باخت هفته قبل ( در دربی)تحت فشار بودیم و پارس جنوبی هم خیلی خوب بازی کرد البته ما موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم که طبیعی بود وقتی از این موقعیت ها استفاده نکنیم بازی به مشکل بخورد.

وی افزود: حریف خوب جنگید و دوید ولی ما هم تا دقیقه 120 به دنبال برد بودیم وبه بازیکنان خسته نباشید می گویم.

بازیکن استقلال در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه گفت: مدیریت باشگاه عوض شده و اکنون این مدیران تا پایان فصل ماندگار شدند. از این هفته امیدواریم که این تحولات مدیریتی در تیم هم تاثیر خود را نشان بدهد. در روزهای گذشته می گفتند احتمال دارد این مدیران تغییر کنند اما آنها ماندگار شدند و امیدوارم که این تغییرات در روند تیم هم تاثیر بگذارد و مشکلات حل شود.

چشمی در مورد اینکه گفته شد سه هفته پایانی لیگ همزمان است اما اکنون در هفته بیست و هشتم استقلال زودتر از پرسپولیس باید بازی کند، گفت: این صحبت مسوولین بود. اتفاقات دربی را همه دیدند. کارشناسان داوری هم همه صحبت کردند. برخی در کلاس های آموزشی ابتدای فصل همین صحنه را به داوران گفته بودند پنالتی است اما در صحبت هایشان گفتند پنالتی نبوده است. شرایط سختی داشتیم و به تیم ظلم شده اما یکسری نخواهند که با مصاحبه جو را تغییر بدهند و فشار را روی تیم ما بیندازند.

بازیکن استقلال در مورد اینکه به قهرمانی امیدوار است یا نه گفت: امسال مشکلات زیادی هم داشتیم اما این روند خوب تیم را ادامه می دهیم و به تغییرات در جدول امیدواریم و به قهرمانی در لیگ هم امیدواریم. زمانی که 8 امتیاز عقب بودیم جنگیدیم و به لیگ برگشتیم و اکنون هم به هواداران قول می دهم که تا آخر برای موفقیت تلاش خواهیم کرد و در جدول لیگ تغییرات ایجاد می شود.

وی در مورد اینکه ساپینتو به قهرمانی در لیگ امیدوار است، گفت: بله فکر می کنم ساپینتو مثل بازیکنان داخل زمین در کنار خط جنب و جوش دارد. وقتی تیم می برد او به اندازه بازیکنان خوشحال است و وقتی تیم بازنده می شود به اندازه بازیکنان زیر فشار است و اینگونه نیست که چون او مربی است کنار است.ساپینتو شخصیتی ستودنی است. او هم به قهرمانی در لیگ امیدوار است. زمانی که 8 امتیاز عقب بودیم هم او به ما می گفت که فقط کار خودتان را خوب انجام بدهید و ما قطعا برمی گردیم. اکنون هم می گویم در جدول لیگ تغییرات ایجاد می شود.

چشمی در مورد اینکه سعید مهری معتقد است که اخطار به او و محرومیتش سناریو است و ایا آن صحنه پنالتی بود،گفت: من آن صحنه را ندیدم اما در مورد داوری خیلی در این هفته ها صحبت کردیم و باشگاه نیز مسایلی که لازم بوده را پوشش داده است. از هواداران هم تشکر می کنم که برایمان سنگ تمام گذاشتند و حتی برخی از دیشب به ورزشگاه آمده بودند تا این بازی را ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *