فوتبال ایران

چرا این حرف‌ها را در مورد گل‌محمدی زدی؟

یکی از پرسش های معمول از سوی هواداران استقلال در خصوص بسته بودن فضای تیم محبوب شان این است که چرا باشگاه به شکل شفاف درباره چرایی مسایل مربوط به بازیکنان و ریز مسایل آنها اطلاع رسانی نمی شود.

با این همه ظرف این مدت برخی موارد مشابه درباره کنار ماندن کوتاه یا طولانی مدت بازیکنان از لیست استقلال پیرامون مسائل مصدومیت، خالی کردن لیست نفرات و کاهش نفر، فعالیت در فضای مجازی، انتشار استوری و مسائلی از این دست عنوان شد. اما یک اتفاق عجیب هم قبل از دیدار دربی و مصاف استقلال مقابل پرسپولیس روی داده که هنوز باشگاه به شکل شفاف در این باره صحبتی را به میان نیاورده است.

ظاهراً روزی یکی از بازیکنان تیم استقلال در روزهای پایانی آذر ماه(چند روز پیش از دربی) در حالی که برای رسیدگی به مسائل مالی و شخصی در دفتر مدیرعامل باشگاه حضور داشته در جمع برخی از مدیران این مجموعه جمله ای را به کار برده که از سوی کادر مدیریتی باشگاه استقلال آن تعبیر مثبتی نداشته است!

این فوتبالیست سرشناس که فصل گذشته نیز جزو مهره های مهم و تاثیرگذار در کسب عنوان قهرمانی استقلال در لیگ برتر بود ظاهراً در آستانه دیدار استقلال مقابل پرسپولیس (۲۹ آذر) و رویارویی تیمش مقابل سرخپوشان تهرانی در تقدیر و تشکر از لطفی که یحیی گل محمدی درباره حل مشکل سربازی اش به او کرده جمله ای را به زبان آورده که یا نباید اضلا می گفت یا لااقل باید به شکل مناسبی مطرح می کرد که تعبیر خاصی از آن صورت نگیرد.

شنیده ها از اتاق مدیریت باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که ظاهراً این بازیکن استقلال گفته گل محمدی حق بزرگی بر گردن او دارد چون محبت زیادی در رابطه با حل مشکل سربازی اش انجام داده است! همین یک جمله باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال پس از خروج بازیکن شان از اتاق فتح الله زاده درباره این موضوع به فکر فرو بروند و شاید نزدیکی بازی استقلال با پرسپولیس هم دلیل مهمتری شد که طی این مدت تصمیماتی برای ادامه همکاری با این بازیکن در تیم استقلال اتخاذ کنند که شاید در هفته ها یا ماه های آینده نتایجش بیشتر مشخص شود.

آنچه مسلم است اینکه در حال حاضر استقلال با نفرات فعلی و ترکیب ثابتی که ریکاردو ساپینتو برای تیمش در نظر گرفته با قدرت در حال پیشرفت است و در چهار بازی اخیر نیز با به ثمر رساندن ۱۲ گل، ۱۲ امتیاز در لیگ برتر کسب کرده و حالا خودش را آماده حضور در مسابقه جام حذفی می کند.

بدون شک مطرح شدن اسم این بازیکن بین هواداران در شرایطی که از سرمربی تیم رقیب استقلال تعریف کرده می تواند تبعات زیادی برای او داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *