فوتبال ایران

پیروزی یاران کی‌روش در آخرین محک پیش از جام جهانی

پیروزی یاران کی‌روش در آخرین محک پیش از جام جهانی

به گزارش باارزش تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می کند، شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم ملی نیکاراگوئه رفت.

تیم ملی ایران در این دیدار با علیرضا بیرانوند، سید آریا برزگر، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، ابوالفضل جلالی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، امید نورافکن و روزبه چشمی به میدان رفت.

کی روش در شرایطی تیمش را در این دیدار به میدان فرستاد که لژیونرها را در اختیار نداشت و به همین خاطر ترکیبی متفاوت را به میدان فرستاد

تیم ملی سه روز بعد از این مسابقه، یعنی ۲۲ آذر ماه به قطر اعزام می‌شود و آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از شروع جام جهانی را ۲۵ آذر برابر تونس انجام می‌دهد.

نیکاراگوئه با ترکیب الیر لوپز، ماروین فلتس، اریک تلز، داویلا، اکودو، جیسون کورونل، مونکادا، هارولد مدینا، مارلون لوپز، فلورس، ترمینو به مصاف با یاران کی روش آمد.

در دقیقه ۵ وحید امیری پس از توپ ربایی از بازیکن نیکاراگوئه سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر ترابی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه دقیقه ۱۰ شوت برایان لوپز از داخل محوطه جریمه در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

پس از اشتباه مدافع نیکاراگوئه در دقیقه ۱۵ توپ به امید نورافکن رسید و او از سمت چپ سانتر زمینی به محوطه جریمه انجام داد که توپ به ترابی رسید. وی در ادامه با دریبلی مدافع پیش روی خود را محو کرد و با ضربه‌ای محکم گل اول را برای ایران به ارمغان آورد.

در دقیقه ۳۱ ماریو در داخل محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت خطرناکی شد که شوت او توسط روزبه چشمی از روی خط دروازه برگشت داده شد.

پیروزی یاران کی‌روش در آخرین محک پیش از جام جهانی

در دقیقه ۴۵ جاناتان مونکادا با فراز از پشت دفاع ایران به محوطه جریمه نفوذ کرد اما شوت آن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۴۵+۱ شوت خطرناک ترابی از داخل محوطه جریمه در اختیار گلر حریف قرار گرفت.

در دقیقه ۷۵ نیکاراگوئه با یک کار تیمی داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت برایان لوپز را حسینی با واکنشی زیبا دفع کرد.
در دقیقه ۷۹- شوت خطرناک ابوالفضل جلالی از کنار دروازه به بیرون رفت.

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *