فوتبال ایران

پیروانی: اجازه ندارید به تصمیم گل‌محمدی اعتراض کنید!

به گزارش باارزش ، افشین پیروانی پس از پیروزی سه بر دو پرسپولیس برابر تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این مسابقه گفت: «بازی خوبی بود و دو تیم عملکرد خوبی داشتند. البته باد اجازه نمی‌داد کیفیت فنی بالا برود اما خدا را شکر در لحظه‌ پایانی گل زدیم. ما احتیاج به این سه امتیاز داشتیم و به تیم، کادر و هواداران تبریک می‌گوییم.»

او در واکنش به اعتراضاتی که به غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست خبری صورت می‌گیرد، گفت: «|هیچکس اجازه ندارد اعتراض کند. مربیان دیگر هم نمی‌آیند؛ مگر این اتفاق افتاده است؟ صلاح دیده و نمی‌آید. من باید بگویم که چه مربیانی نمی‌آیند؟ اصلا دلیلی ندارد. اینکه آقای گل‌محمدی نمی‌آید تبدیل به یک بهانه شده است. اینهمه سال آمده و پنج بازی نیامده است. فکر می‌کنم این مته به خشخاش گذاشتن است. مقداری راحت‌تر بگذرید.»

پیروانی در پاسخ به اینکه سرمربیان دیگر حاضر می‌شوند و از طرفی سازمان لیگ هم برای غیبت سرمربی‌ها جریمه تعیین کرده است، گفت: «۳-۴ مربی هستند که نه قبل، نه بعد، نه وسط، در روز و نه شب نیامده‌اند. سال گذشته داریم و امسال هم داریم. در خصوص جریمه هم صلاح سرمربی است که تصمیم بگیرد که نیاید. اگر با سایر مربیان برخورد و آنها را جریمه کردند، می‌بینیم که ایشان هم به چه جمع‌بندی می‌رسند.»

او افزود: «کنفرانس مطبوعاتی یک چیز شخصی است. برای مثال در این راهرو خیلی از بازیکنان مصاحبه نکردند و رفتند. شما نمی‌توانید اجبار کنید. من ایستادم و مصاحبه می‌کنم. سرمربی هم می‌تواند تصمیم بگیرد که خودش نیاید و کمکش را بفرستد و اینطور نبوده که هیچکس نیاید.»

پیروانی در پاسخ به اینکه آیا ابلاغیه‌ای از سوی سازمان لیگ برای باشگاه پرسپولیس در این خصوص ارسال شده است، عنوان کرد: «نه، هیچ اجباری نیست. حالا اگر می‌خواهند جریمه کنند. سرمربی ما تصمیم گرفته که نیاید و کمکش را فرستاده است. من در جریان ابلاغ و اجبار نیستم اما در نهایت تصمیم این بود که خودشان نیایند و کمک‌شان بیاید که برخورد خوبی هم‌ نمی‌شود.»

او در پایان در مورد عملکرد داور مسابقه امروز بیان کرد: «قضاوت داور خوب بود. شاید بازی ۲-۲ هم می‌شد اما واقعا قضاوت‌ها مقداری بهتر شده است و حتی در بازی با سپاهان هم عملکرد تیم داوری خوب بود. انشاالله همین روال ادامه داشته باشد. من همیشه می‌گویم VAR را بهانه نکنید. زمان بازیگری خود ما، VAR وجود نداشت اما داوران بهترین قضاوت را می‌کردند. الان هم خواهش من این است که VAR را بهانه نکنند و کارشان را انجام بدهند.»

پیروانی درباره اینکه پرسپولیس در بازی با سپاهان می‌تواند از حداکثر ظرفیت استادیوم استادیوم کند یا خیر گفت: «ما میزبان هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که از حداکثر هواداران استفاده کنیم. فوتبال با هوادار زنده است و ما هم پرطرفدارترین تیم هستیم. من هم در حد توانم تلاش می‌کنم اما تصمیم‌گیرنده افراد دیگری هستند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *