فوتبال ایران

پیام پله برای امباپه

پیام پله برای امباپه

به گزارش باارزش ،پله، بازیکن افسانه‌ای برزیلی، در شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در بیمارستان بستری شد. او که از بیماری سرطان روده رنج می‌برد تحت مراقبت‌های تسکینی قرار گرفت زیرا بدنش دیگر به شیمی‌درمانی جواب نمی‌دهد.

گزارش‌ها حاکی از آن بود که حال عمومی او بهتر شده و از بیمارستان مرخص شده است. یاد و خاطره پله در قطر زنده شد و میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ با آتش‌بازی در آسمان برای پله آرزوی سلامتی کرد. افراد زیادی برای اسطوره برزیلی پیام فرستادند و یکی از آنها کیلیان امباپه بود. امباپه به تازگی با رسیدن به رکورد ۹ گل، رکورد پله را به عنوان برترین گلزن زیر ۲۴ ساله جام‌جهانی شکست. پله از اینکه امباپه کسی بود که رکورد او را شکسته خوشحال شد و برایش در شبکه‌های اجتماعی پیامی فرستاد.

او از امباپه تشکر کرد و نوشت: «متشکرم امباپه، خوشحالم که می‌بینم یکی دیگر از رکوردهای من را در این جام شکستی، دوست من!»

امباپه روز شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف انگلیس خواهد رفت. او در این دوره عملکرد بسیار خوبی داشته و تا پایان مرحله یک‌هشتم نهایی موفق شده ۵ گل برای خروس‌ها بزند. امباپه که شانس اول آقای‌گلی است، دومین گلزن برتر تاریخ فرانسه در جام‌جهانی شده و با توجه به این که فقط ۲۳ سال سن دارد می‌تواند در دوره‌های بعدی به رکورد ۱۳ گل ژوست فونتین هم برسد.

منبع :خبرانلاین

۲۵۷ ۲۵۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *