BTSJIMIN BTSآهنگ خارجیآهنگ کره ای

پلی لیست آهنگ های جیمین بی تی اس

پلی لیست آهنگ های جیمین بی تی اس ، در ادامه مطلب پلی لیست آهنگ های معروف جیمین عضو گروه بی تی اس را دنبال کنید.

همه آهنگ های جیمین بی تی اس

پلی لیست آهنگ های جیمین بی تی اس

بیوگرافی جیمین بی تی اس

پارک جیمین (Park Ji-min) در تاریخ 13 اکتبر 1995 در منطقه گیومجونگ بوسان، کره جنوبی به دنیا آمد. جیمین یک برادر کوچک تر از خود دارد. جیمین از دوران راهنمایی به کلاس های رقص می رفت و در همان زمان رقص‌ های پاپینگ و لاکینگ را فرا گرفت.

جیمین در دوران دبیرستان هم به تحصیل رقص معاصر پرداخت و در رقص مدرن هم دانش آموز برتر شد. در همین دوران به پیشنهاد یکی از معلمانش در مصاحبه یکی از کمپانی های سرگرمی شرکت نمود و بالاخره عضو بیگ هیت انترتینمنت شد. جیمین سال 2012 به دبیرستان هنرستان کره ای سئول منتقل شد و در سال 2014 هم فارغ التحصیل شد.

جیمین در آگوست 2020 از دانشگاه جهانی سایبر با گرایش پخش و سرگرمی فارغ التحصیل شد. او از سال 2021 هم در دانشگاه سایبری هانیانگ ثبت نام کرد و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در تبلیغات و رسانه را دنبال می کند.

پارک جیمین در 13 ژوئن 2013 عضوی از گروه معروف بی تی اس شد. جیمین با انتشار تک‌ آهنگ «خیال‌ بافی دیگه بسه» (No More Dreams) در این گروه آغاز به کار کرد. جیمین خواننده و رقصنده اصلی بی تی اس است.

جیمین جدای فعالیت های گروهی، فعالیت انفرادی هم داشته. آهنگ های «Lie» و «Serendipity» و «Filter» از جمله آهنگ هایی می باشد که بیش از پنجاه میلیون استریم در اسپاتیفای دارد

همه آهنگ های بی تی اس

یک دیدگاه

  1. عاااااااااالییییییییییییی🙂💓 البته اون همیشه عالیه …خیلی دوسش دارم خیلی زیاد.🙃💯
    صداش خیلی خوبعععععع خیلی خوبه چجوری بگم..🙈
    بگم من همه اعضا رو دوس دارم ولی جیمین ی چیز دیگس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *