فوتبال ایران

پشت پرده استعفای جواد نکونام از هدایت فولاد!

زمانی که جواد نکونام از هدایت تیم فولاد استعفاء کرد، خیلی ها تصور می کردند این استعفاء صوری است و به دنبال امتیازگرفتن از باشگاه است اما موافقت باشگاه فولاد با استعفای سرمربی اش مشخص کرد که اتفاقاتی در باشگاه فولاد رخ داده است.

مذاکره باشگاه فولاد با دراگان اسکوچیچ را جواد نکونام متوجه شد و به همین خاطر پیش از دیدار با الهلال از سمت خود استعفاء کرد.باشگاه فولاد به دنبال هزینه های جواد نکونام و نتایجی که در لیگ برتر گرفته بود، مدت ها بود که به دنبال تعیین جانشین برای او بود اما به دلیل در پیش بودن بازی های لیگ قهرمانان آسیا دست نگه داشت. استعفای جواد نکونام در پایان بازی با الفیصلی این بهانه را به باشگاه فولاد داد که مذاکره با اسکوچیچ را جدی تر پیش ببرد.

دراگان اسکوچیچ در پی دریافت این پیشنهاد از باشگاه فولاد به طور رسمی از این باشگاه تشکر کرد. سرمربی اسبق تیم فولاد اعلام کرد؛ در این برهه از زمان اصلا روحیه بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و به خاطر برخوردی که فدراسیون فوتبال با او داشته از کار در فوتبال ایران دلزده شده است!

جالب اینکه جواد نکونام پیش از حضور مدیر عامل باشگاه در اردوی تیم شبانه اردوی تیم را ترک کرد. او زودتر از اینکه باشگاه برکنارش کند، راهی تهران شد.

جواد نکونام در واقع به بهانه مذاکره باشگاه فولاد با دراگان اسکوچیچ اردوی تیم را ترک کرد! در حالی که این مذاکره نافرجام ماند و سرمربی سابق تیم ملی بار دیگر سرمربی تیم فولاد نشد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *