فوتبال ایران

پرسپولیس تیم وزارت ورزش و جوانان شد!

استقلال به دلیل اینکه در مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا موفق به پرداخت بدهی های خود نشد در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و پرسپولیس هم اگر مشکل مالکیت خود را حل نمی کرد، ممکن بود شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از دست دهد که به نظر می رسد در لحظه آخر این مشکلات حل شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان این خبر را تایید کرد و گفت: «تدابیری شد و مالکیت این دو باشگاه که یک وزارتخانه اعلام شده بود الان قرار شد که در دو وزارتخانه اعلام شود. هنوز به من نگفتند که کدام دو وزارتخانه قرار است مالکیت سرخابی‌ها را برعهده بگیرند. قطعاً AFC این شرایط را می‌پذیرد. کمیته بدوی با تمام ضوابط پیش می‌رود تا تمام اصول رعایت شود.»

اما جالب است بدانید مالک باشگاه استقلال در نامه ای که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزارت ورزش و جوانان هم به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس معرفی شد. دیگر اینطور نیست که وزارت ورزش و جوانان هم مالک باشگاه پرسپولیس باشد و هم استقلال.

البته در نامه ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده تاکید شده هر دو باشگاه در آستانه واگذاری به بخش خصوصی هستند و بیشتر سهام دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار می شود و وزارتخانه های دولتی اندکی از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در اختیار خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *