فوتبال ایران

پرسپولیسی‌ها رویای دوگانه دارند!

تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 18:15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با گل‌های مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر برای پرسپولیس و رضا شکاری برای گل‌گهر 2-1 به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری، سیدمحمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، اریک بانیاما و امین پورعلی رودبنه.

دقیقه ۵: فرصت عالی برای پرسپولیس با پاس اسماعیلی‌فر از سمت راست به دست آمد و ترابی در شرایط نامتعادل ضربه زد و عیسی و امیری در دهانه دروازه به توپ نرسیدند.

دقیقه ۱۵: ضدحمله خطرناک پرسپولیس با تک‌روی علی نعمتی توسط سهرابیان راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: سانتر زیبای سعید صادقی با ضربه سر وحید امیری همراه شد، اما این ضربه در چارچوب قرار نداشت.

دقیقه ۲۹: حرکت تاکتیکی زیبای سرخ‌ها از سمت راست با حرکت سعید صادقی تکمیل شد و سانتر او به دست آرمین سهرابیان خورد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۳۱: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی‌ای که صادقی گرفته بود ایستاد و با پای راست ضربه محکمی به سمت راست خودش زد.

دقیقه ۳۸: حمله خطرناک گل‌گهر با حرکت انفرادی رضا شکاری با ضربه سر فرجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱+۴۵: این بار پرسپولیس روی حرکت در عمق دروازه تیم سیرجان را فرو ریخت. پاس در عمق فوق العاده مهدی ترابی با فرار عیسی آل‌کثیر همراه شد و مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از اینکه فروزان او را سرنگون کند با ضربه‌ای زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۵۲: اولین فرصت جدی گل گهر در نیمه دوم تبدیل به گل شد. سانتر محمدرضا حسینی از روی ضربه ایستگاهی روی سر رضا شکاری فرود آمد و در میان غفلت مدافعان و گلر پرسپولیس توپ وارد دروازه شد.

دقیقه ۵۵: فرصت برای پرسپولیس روی سانتر ترابی از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر امیری توسط فروزان به زیبایی دفع شد.

دقیقه ۵۷: حرکت پا به توپ مهدی ترابی در محوطه جریمه سبب زمین خوردن او شد اما وحید کاظمی که نزدیک صحنه بود دایو ترابی را تمارض تشخیص داد و فورا او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۸۷: شوت خطرناک نوید عاشوری، نفسگیر از کنار دروازه به بیرون رفت و ضربه پای چپ او به کنار دروازه برخورد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *