فوتبال ایران

پای رئیسی به ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی باز شد

با وجود مطرح شدن اسامی برخی مربیان داخلی، فدراسیون فوتبال همچنان به‌دنبال جذب مربی خارجی است، فدراسیون البته در این میان مشکلاتی دارد که کار استخدام مربی خارجی را دشوار کرده است، افزایش قیمت ارز و عدم تخصیص ارز نیمایی به فدراسیون‌ها اولین مشکل در این راه است که البته حل آن دور از ذهن به‌نظر می‌رسد.

با این حال تهیه منابع مالی موضوع مهمی است که فدراسیون برای جذب مربی خارجی آن را در دستور کار قرار داده است، علاوه بر این، نخوه انتقال پول به حساب مربیان خارجی نیز وجود دارد چرا که اگر فدراسیون نتواند دو ماه پول مربی خارجی را بدهد با شکایت به فیفا و تکرار ماجرای ویلموتس مواجه خواهد شد.

مشکلات و موانعی که در این مسیر وجود دارد مهدی تاج را بر آن داشته است با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نامه‌نگاری و از وی درخواست وقت ملاقات کند. رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد در این نشست مخبر را در جریان آخرین مسائل مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی بگذارد و بر سر موانع موجود با وی صحبت و تبادل نظر کند.

تاج همچنین قصد داشت پیش از جلسه سه‌شنبه هفته جاری هیئت رئیسه با حمید سجادی دیدار کند و هماهنگی‌های لازم در این زمینه نیز انجام شده بود اما با توجه به سانحه‌ای که برای وزیر ورزش رخ داد و وی به‌دلیل سقوط بالگرد در بیمارستان بستری شده است، این دیدار عملاً منتفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *