فوتبال ایران

پایان پیروزی‌های استقلال با سوپرگل ایوب

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید. ارسلان مطهری برای استقلال و ایوب کلانتری برای نساجی موفق به گلزنی شدند.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سیداحمد موسوی، علی داوران، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، صابر حردانی و کریم اسلامی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

دقیقه 2: استقلال در همان دقایق ابتدایی صاحب فرصت خوبی شد که پاس قایدی خوب نبود و توپ به سختی نصیب محبی شد و در ادامه نیز شوت مهری با برخورد به مدافع نساجی راهی کرنر شد.
دقیقه 3: حملات استقلال ادامه پیدا کرد و یک فرصت استثنایی برای این تیم از دست رفت. ارسال دیدنی محبی به روی دروازه با ضربه سر تماشایی این بازیکن همراه شد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد تا این موقعیت از دست برود.
دقیقه 5: استقلال که بازی را فوق‌العاده آغاز کرده، توسط محبی در محوطه جریمه نساجی صاحب موقعیت شد که شوت این وینگر بوشهری را علیرضا حقیقی با واکنشی استثنایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 16: ارسال سعید مهری به روی دروازه با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 21: حرکت تیمی و دیدنی بازیکنان استقلال و پاس محبی با ضربه سر در پشت محوطه جریمه به ارسلان مطهری رسید که شوت روی پای او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 25: ارسال خطرناک سیداحمد موسوی از سمت راست، فرصت بسیار خوبی را برای کریم اسلامی ایجاد کرد که این بازیکن در تایمینگ پرش دچار اشتباه شد و نتوانست با ضربه سر دروازه استقلال را تهدید کند.
دقیقه 32: شوت محکم و روی پای حردانی با برخورد به پای سعید مهری تغییر مسیر داد و به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به کرنر رفت.

دقیقه 34: آرش رضاوند پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافع روبه‌رو، ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که شلیک تماشایی این بازیکن با اختلافی فوق‌العاده کم و به شکلی بسیار خطرناک مماس با تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: ارسال دیدنی سعید مهری به روی دروازه در موقعیتی فوق‌العاده به ارسلان مطهری رسید که ضربه عجیب این بازیکن به جای اینکه به سمت دروازه برود، به پشت سر او رفت و این فرصت مهم از دست رفت.
دقیقه 46: در همان ابتدای نیمه دوم استقلال یک موقعیت خوب دیگر را از دست داد. قایدی روی یک پاس خوب ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت که ضربه این بازیکن را گلر نساجی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه 47: صالح حردانی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او در مسیر دروازه با تکل دیدنی مهرداد عبدی دور شد.
دقیقه 52: روی توپ گیری فوق العاده آرش رضاوند از مهرداد عبدی، این بازیکن با یک پاس زمینی دیدنی، ارسلان مطهری را در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن با ضربه ای چیپ و دیدنی، دروازه حقیقی را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

دقیقه 56: احمد موسوی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه زمینی او را سیدحسین حسینی مهار کرد.
دقیقه 57: شوت راه دور سعید مهری را علیرضا حقیقی مهار کرد.
دقیقه 69: یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه برای نساجی به دست آمد که ایوب کلانتری با شلیکی دیدنی و تماشایی، به شکلی فوق العاده دروازه استقلال را باز کرد تا بازی مساوی شود.

دقیقه 72: یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که ضربه ایستگاهی قایدی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 80: قایدی در کمتر از یک دقیقه، 2 مرتبه دروازه نساجی را تهدید کرد. ضربه اول او با فاصله به بیرون رفت و شوت دوم او با برخورد به مدافع نساجی راهی کرنر شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *