فوتبال ایران

پاسخ تند یک پرسپولیسی به کاپیتان فولاد؛ از من بزرگتر نیستی، ساکت!

اظهارات ساسان انصاری خطاب به کمال کامیابی نیا کاپیتان پرسپولیس و کنایه‌ای که متوجه وی کرده بود، اکنون با واکنش کمال کامیابی نیا همراه شده است.

بازی دو تیم همچنان حواشی خاص خودش را دارد و در این رابطه ساسان انصاری با خطاب قرار دادن کمال کامیابی نیا از وی خواسته بود در کار بزرگترها دخالت نکند! موضوعی که اکنون با واکنش کاپیتان پرسپولیس همراه شده است.

هافبک پرسپولیس مدعی است دوست ندارد درباره این بازی صحبتی داشته باشد و قطعا زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. او اما در واکنش به صحبت‌های ساسان انصاری می‌گوید: به ساسان انصاری می گویم سرش تو کار خودش باشد. اتفاقات بازی را همه دیدند و مردم قضاوت می کنند. صحبت من کلی بود و به کسی بی‌احترامی نکردم. اول از همه داماد خودم هم در کادرفنی فولاد حاضر است و هیچ وقت قصدم بی احترامی نبود. من به اتفاقات این بازی و حواشی آن انتقاد داشتم.

کمال کامیابی نیا در ادامه می‌گوید: آقای انصاری افاضات کرده که به کار بزرگتر دخالت نکنم اما متوجه نمی‌شوم که چرا خودش دخالت کرده؟ ساسان جان خوب گفتی و از تو هم به عنوان بزرگترت می‌خواهم در کار بزرگترها دخالت نکنی و سرت تو کار خودت باشد. شما هم که قطعا بزرگتر از من نیستی و پس به حرفی که می‌زنی احترام بگذار و به دنبال این نباش که حرف‌های دیکته شده را بدون فکر کردن درباره آن به زبان بیاوری.

کاپیتان پرسپولیس در بخش بعدی انتقاداتش به اتفاقات فولاد آره نا می‌گوید: وقتی یک بازیکن اشتباهی انجام می‌دهد کلی محرومیت و جریمه برایش در نظر گرفته می‌شود. چرا این مساله برای برخی مربیان نیست؟ اینطور که نمی‌شود فوتبال را اداره کرد. باز هم می‌گویم که حرف من کلی بود و قصد بی احترامی به کسی را نداشتم. حالا اگر کسی از حرفم ناراحت شده و آن را به خودش گرفته که برایم مهم نیست. چیزی که مشخص است جدول مسابقات است. نتایج تیم‌ها در نهایت نشان دهنده عملکرد آنهاست.

کامیابی نیا با اشاره به رفتار نیمکت و سکونشینان گفت: چرا برای یک اوت معمولی باید داد و هوار راه انداخت؟ صحنه پنالتی را همه دیدند و کارشناسان هم خوشبختانه آن را تایید کرده‌اند. دوست دارم یک روز ببینم که این اتفاق برای آنها می‌افتد و پنالتی‌شان نادیده گرفته می‌شود تا ببینم چه رفاری انجام می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *