فوتبال ایران

پاداش ویژه درویش برای برد پرسپولیس

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این بهترین کادویی بود که می‌شد در این روز خجسته به هواداران داد. من قبل بازی به هواداران گفتم این تیم آماده پیروزی است و دیدید که موقعیتی هم به حریف ندادند. نوش جان هوادارانمان باشد که با همه سعی و تلاش می‌خواستند تیم را تشویق کنند. انشالله مبارکشان باشد.

درویش با اشاره به پاداش دربی توضیح داد: بازیکنان ما خوشبختانه دنبال پاداش نیستند. وظیفه ماست که پاداش بدهیم. چند بازی اخیر را هم بردند اما چون موقعیت تیممان می‌دانستند چجوری است و باید بدهی بدهیم، پاداش را ندادیم. اما یقینا برای این بازی پاداش ویژه گذاشتیم. یک تشکر ویژه از ایرانسل داریم که خیلی کمک ما بود و در حالی که ما هنوز به زمان دریافت قسط نرسیده بودیم، زودتر از موعد مقرر دادند. بازهم پولی پیششان نبود اما مبلغ بیشتری در اختیار ما گذاشتند.

وی افزود: دیدید فضای دور استادیوم باید به جهت تغییر ساعت بازی، باید نوع تبلیغاتش عوض می‌شد چون آفتاب می‌خورد اما اینجا بازهم ایرانسل کمال همکاری را انجام داد و گفت عیبی ندارد و مهم این است تیم تقویت شود.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به حضور هواداران گفت: ما چند روز گذشته با استانداری و سازمان لیگ صحبت کردیم و شورای تامین با ما همکاری داشت. ما مسئولان آنها را دیدیم که تا آخرین لحظه می‌خواستند سکوها را اضافه کنند.

او در پایان راجع به برگزاری مجمع عنوان کرد: ابقای من دست مجمع است و باید از آنها بپرسید. با ورود بورس همه چیز شفاف شده است.

258 258

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *