فوتبال ایران

وکیل بیرانوند به جمع شاکیان پرسپولیس برگشت!

باشگاه پرسپولیس در یکی از پرونده‌های بدهی به جا مانده از سال 98؛ مبلغ 28 هزار دلار به وکیل علیرضا بیرانوند بابت ماجرای انتقال این بازیکن به لیگ بلژیک بدهکار بود، موضوعی که حتی در مقطعی منجر به بسته شدن حساب این باشگاه نیز شده بود.

در همین راستا؛ باشگاه پرسپولیس در توافقی که در تاریخ 27 دی ماه بین وکیل بیرانوند و سرخپوشان منعقد شد، با پرداخت حدود 300 میلیون تومان رضایت این فرد را گرفت و قرار بود مابقی مطالبات وکیل بیرانوند نیز طی روزهای گذشته پرداخت شود که این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

عمل نکردن باشگاه پرسپولیس به توافق خود با وکیل بیرانوند باعث شده تا این فرد طی روزهای گذشته بار دیگر با مدیران این باشگاه تماس گرفته و پیگیر مطالبات خود شود. طبق توافق سرخپوشان با وکیل بیرانوند، در صورت عدم پرداخت مابقی مطالبات، او می‌تواند بار دیگر علیه باشگاه پرسپولیس طرح دعوی کند.

همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد جلسه مدیران این باشگاه برای توافق با وکیل علی علیپور نیز تاکنون بی نتیجه بوده است. این بازیکن با رأی کمیته وضعیت طلب 900 میلیون تومانی از سرخپوشان دارد و به همین دلیل نیز وکیل او طی روزهای گذشته پیگیر دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس شده است.

سرخپوشان در مذاکره با وکیل علیپور پیشنهاد پرداخت اقساطی مطالبات این بازیکن را مطرح کرده‌اند که با مخالف طرف مقابل مواجه شده است و ظاهراً علیپور خواستار دریافت کل مطالبات 900 میلیونی خود شده است.

باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای خود به دنبال مصالحه با برخی طلبکاران خود است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *