فوتبال ایران

وعده جدید مهدی تاج درباره سرمربی جدید تیم ملی

به گزارش باارزش ، مهدی تاج در مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال که صبح امروز به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: «اینکه تماشاگران کم کم به ورزشگاه ها می آیند اتفاق مطلوب و خوبی است. نشان داده شد فوتبال با هواداران رونق پیدا می کند و امیدوار هستیم در ادامه بتوانیم از حداکثر ظرفیت موجود برای استقبال از تماشاگران بهره ببریم.»

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: «در حالی مجمع را برگزار می کنیم که تیم های مختلف ملی زنان و مردان در رده های مختلف در حال فعالیت هستند. تیم های جوانان و نوجوانان در حالی آماده سازی رقابت های آسیایی را برای کسب مجوز حضور در جام جهانی پشت سر می گذارند که بسیار امیدوار هستم پس از وقفه ای، نبودن آنها بار دیگر در جام جهانی حاضر شوند. ضمن اینکه تیم ملی فوتسال زنان نیز روز گذشته با بازی درخشان خود در مسابقات کافا بار دیگر همه را امیدوار کرد.»

تاج درباره انتخاب سرمربیان تیم های امید و بزرگسال تاکید کرد: «در تلاش هستیم کادر فنی دو تیم را به سرعت تعیین کنیم تا از حضور مربیان برجسته و بازیکنان خوب کشورمان در این تیم‌ها استفاده کنیم. کارهای مهمی در خصوص تجهیز ورزشگاه‌ها انجام شده است. مهمترین پروژه VAR است که این اتفاق با سرعت پیش می‌رود. بسیاری از موانع هم رفع شده و امیدواریم فاز نخست را انجام بدهیم تا پس از آن در آینده‌ای نزدیک و فصل آینده بازی‌ها را با استفاده از این سیستم برگزار کنیم.»

او بار دیگر با تاکید بر نصب و تجهیز ورزشگاه ها به سیستم داور ویدیویی گفت: «موانع با سرعت در حال رفع است و می خواهیم فصل آینده را با VAR حتماً برگزار کنیم. بازی های فصل آینده در ورزشگاه هایی که مجهز به VAR باشند برگزار می شوند.»

تاج با اشاره به برنامه های عمرانی فدراسیون تحت امرش گفت: «۳۲ پروژه عمرانی در حال پیگیری است، یکی از آنها هتل کوثر است که برای بانوان در حال راه اندازی هستیم. مجموعه هیات رئیسه به این نتیجه رسیده است که کارهای عمرانی موفقی باید رقم بخورد. همانطور که در گذشته هم ساختمان «پک» زمین شماره دو و هتل شماره یک را در مرکز ملی ایجاد کردیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *