فوتبال ایران

وضعیت استقلال نگران‌کننده است

استقلال این روزها از لحاظ مالی شرایط خوبی را سپری نمی کند و این وضعیت صدای ساپنتو و بازیکنان را در چند هفته گذشته درآورده است‌.

در همین رابطه هوگو کاجودا مدیربرنامه های ساپینتو سفره دل این مربی را در مصاحبه با نشریه رکورد پرتغال باز کرد و گفت: وضعیت غیر ورزشی استقلال نگران کننده است. بعد از صحبت های رئیس باشگاه باید بگویم ما در چند ماه گذشته مشکلات مالی سختی داشتیم و پرداخت حقوق ها به مربی و بازیکنان به تعویق افتاده است.

وی افزود: آخرین دستمزدی که ساپینتو دریافت کرده به ماه نوامبر برمی‌گردد. پیش از کمبود زمین تمرین و اجاره بهای خانه بازیکنان ما را با مشکلاتی مواجه کرده بود. بدهی‌های زیادی در باشگاه وجود دارد که تیم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

مدیربرنامه‌های ساپینتو درباره نوع برخورد این مربی با مشکلات مالی در استقلال گفت: ریکاردو در چند ماه گذشته به دلیل پرداخت‌های معوق می توانست قراردادش را فسخ کند و استقلال برود ولی با فداکاری برای بازیکنان و هواداران ماند. او با ماندن در استقلال قهرمان سوپر کاپ شد که پیش از این تیم قهرمان این جام نشده بود. ساپینتو مصمم است تا استقلال را قهرمان لیگ کند. برای نمونه ساپینتو در 9 بازی گذشته شکستی را نداشته و 8 بازی به پیروزی رسیده و یک بازی مساوی کرده است. این نتایج نشان می دهد او پیوند محکمی با بازیکنان دارد.

مدیر برنامه ساپینتو درباره عملکرد این فصل استقلال و هدف نهایی گفت: در این فصل پر از مشکل مهم این است که ساپینتو با مقاومت و شجاعت به همراه بازیکنانش به قهرمانی لیگ برسد تا تعهد خود را به باشگاه و میلیون ها هوادار استقلال نشان دهد. تمام این مشکلات باعث شده تا استقلال رقابت نابرابری با دیگر رقبا داشته باشد ولی با اتحاد بازیکنان و حمایت هواداران مشکلات را کنار می زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *