فوتبال ایران

واکنش کنایه‌آمیز به اتفاقات فدراسیون؛ باید تاج را تحمل کنیم!

واکنش کنایه‌آمیز به اتفاقات فدراسیون؛ باید تاج را تحمل کنیم!

سپهر ستاری: فدراسیون فوتبال سرانجام مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران و بدرقه ملی‌پوشان را در برج میلاد برگزار کرد که البته این مراسم حواشی مختلفی را هم در پی داشت. نکته عجیبی که در این برنامه رخ داد غیبت کارلوس کی‌روش و دیگر اعضای کادر فنی به همراه چند ملی‌پوش دیگر بود که یک نمره منفی بزرگ در کارنامه فدراسیون فوتبال ثبت کرد.

از طرفی اصرار فدراسیون فوتبال به برگزاری مراسم بدرقه وقتی ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی حاضر به شرکت در آن نیستند هم در نوع خود عجیب است. به خصوص که بازیکنان لژیونر هم در تهران حاضر نیستند و از همان ابتدا مشخص بود ایم مراسم قرار است چه سرنوشتی پیدا کند.

علاوه بر شکل برگزاری مراسم، طراحی پیراهن تیم ملی هم انتقادات زیادی را به دنبال داشت و صدای همگان را درآورد. این درحالی است که پس از رونمایی از لباس تیم ملی برای جام جهانی، چندین مورد از بین طرح‌های پیشنهادی به فدراسیون فوتبال منتشر شد که همگی با فاصله از طرح انتخابی زیباتر بودند.

امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق استقلال و یکی از نامزدهای مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال در واکنش به حواشی مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران و بدرقه ملی‌پوشان به خبرآنلاین گفت: نوع انتخاب خود آقای تاج هم انتقاد دارد، چه برسد به اینکه نتوانسته تیم را بیاورد. شاید حالا دلایلی وجود داشته و ما که خبر نداریم. به هر حال شرایط این شکلی است و باید مدیریت آقای تاج را تحمل کرد. ایشان 13 سال در فدراسیون فوتبال بود و دستاوردهای او را همه دیدند و این جزو دستاوردهای ایشان است.

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *