فوتبال ایران

واکنش لژیونر ایرانی به شایعات جدایی

تیم فوتبال فاینورد در دیداری از هفته پانزدهم لیگ هلند، با تساوی یک – یک برابر اوترخت متوقف شد. علیرضا جهانبخش از دقیقه 59 جانشین یاوایرو دیلروسون شد و توانست در دقیقه 90 گل تساوی تیمش را به ثمر برساند تا صدرنشین لیگ هلند از شکست قرار کند.

جهانبخش پس از پایان بازی مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و پاسخگوی سوالات بود. او اعلام کرد که از تساوی تیمش ناامید شده و آنها برای قهرمانی باید بیشتر تلاش کنند. این بازیکن ایرانی همچنین گفت که از حضور در فاینورد خوشحال است.

جهانبخش در ابتدای صحبت هایش گفت: ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم. ما می دانستیم باید چه کار کنیم که حداقل یک امتیاز کسب کنیم.

این مهاجم ایرانی در مورد نیمه اول نیز توضیح داد: مربی قبل از بازی گفته بود که 15 دقیقه اول سخت خواهد بود. ما باید تلاش کنیم فرصتی را به حریف ندهیم اما پس از فقط 2 دقیقه دروازه ما باز شد.

او ادامه داد: بعد از پایان نیمه اول، اوضاع بهتر شد. موقعیت های زیادی به دست نیاوردیم، اما بیشتر اوقات توپ را در اختیار داشتیم. مجبور بودیم توپ را به چرخش دربیاوریم تا به دنبال فرصت باشیم.

جهانبخش همچنین گفت: خوشحالم که گل زدم. بعد از اینکه بازی مساوی شد، می توانستیم دومین گل را هم به ثمر برسانیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. من احساس می کنم حق ما پیروزی بود و دو امتیاز را در اینجا از دست داده ایم.

در هفته های اخیر شایعاتی در مورد جهانبخش و احتمال جدایی او از فاینورد منتشر شده است. با این حال، این بازیکن ایرانی نگران این موضوع نیست. او گفت: صادقانه بگویم، من هم چیزهایی در این زمینه شنیده ام، اما تمام تمرکز من روی فاینورد است. بعد از جام جهانی هر روز سرم شلوغ بود. اینکه خوب تمرین کنم تا بهتر شوم.

این بازیکن ایرانی در پایان تأکید کرد: به عنوان یک مهاجم می خواهم گل بزنم و پاس گل بدهم، هر روز به این موضوع فکر کرده ام. پنجشنبه دوباره بازی می کنیم و این تمام چیزی است که به آن فکر می کنم. من اینجا خوشحالم، ما بهترین هواداران را در هلند داریم. برای من، فاینورد جایی است که باید باشم. شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اکنون من اینجا هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *