فوتبال ایران

واکنش عجیب تاج و نبی به تعیین سرمربی تیم ملی

واکنش عجیب تاج و نبی به تعیین سرمربی تیم ملی

وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر مبهم است و معلوم نیست مسئولان فدراسیون با کارلوس کی‌روش ادامه همکاری می‌دهند یا مربی جدیدی به جای او استخدام می‌کنند.

قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از اتمام جام جهانی به پایان رسید و او پس از سه روز اقامت در تهران، بدون مشخص شدن وضعیتش، به کشور خود بازگشت. حتی در این مدت مسئولین فدراسیون فوتبال هم سکوت کردند تا سوالات فراوانی ایجاد شود.

در حاشیه مراسم ختم مرحوم مجید پروین که امروز برگزار شد، مهدی تاج هنگام خروج از مسجد و سوار شدن بر خودروی خود، با سوال خبرنگاران مواجه شد. خبرنگار از او پرسید که سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص می‌شود؟ تاج در پاسخ گفت اینجا مراسم ختم است و سپس سوار ماشین شد و محل را ترک کرد.

در ادامه خبرنگاران با مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون روبرو شدند و از او هم پرسیدند سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص می‌شود که نبی بدون پاسخ و حرفی جمع خبرنگاران را ترک کرد.

این در حالی است که گفته می‌شود تکلیف سرمربی تیم ملی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد و باید دید اعضا رای به ادامه فعالیت کی‌روش می‌دهند یا فرد جدیدی روی نیمکت ایران خواهد نشست.

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *