فوتبال ایران

واکنش سرمربی سپاهان به جذب مدافع جنجالی استقلال

واکنش سرمربی سپاهان به جذب مدافع جنجالی استقلال

به گزارش باارزش ،

ژوزه مورایس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل مس کرمان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «به تیمم تبریک می‌گویم، بازیکنانم اخیراً به سطح بالایی رسیده‌اند و بازی‌های باکیفیتی را از خودشان به نمایش می‌گذارند. ما مقابل تیمی بازی کردیم که برای گل‌ نخوردن به زمین آمده بودند و توانستیم به آنها ۲ گل بزنیم و برنده بازی شدیم.»

او افزود: «همیشه می‌گفتم که ارائه دادن بازی خوب، به زمین با کیفیت بستگی دارد و می‌توانم بگویم که امروز در یکی از بهترین زمین‌های لیگ بازی کردیم.»

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: «باز هم به بازیکنانم به خاطر پیروزی که به دست آوردیم،تبریک می‌گویم، برای مس کرمان نیز آرزوی موفقیت دارم. بازیکنان مس خیلی سخت‌کوش بودند و تلاش زیادی انجام دادند، آنها به دنبال این بودند که گل نخورند اما امروز روز ما بود و برنده بازی بودیم.»

او پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره تفاوت‌های رفتاری خودش در کنار زمین با “ساپینتو” دیگر سرمربی پرتغالی حاضر در لیگ ایران گفت: «مربیگری درمورد این است که بتوانیم در کنار زمین حداقل به بازیکنان آرامش دهیم و اگر بازیکنان به اندازه کافی فعال نباشند، شاید باید در کنار زمین به شکل دیگری رفتار کرد. اما من وظیفه دارم که در طول هفته تا قبل از مسابقه که کار و فعالیت خودم را نشان دهم و در روز مسابقه، باید حوصله به خرج دهم و بگذاریم که بازیکنان با آرامش کافی کارشان را انجام دهند چون کسی که در زمین است من نیستم، به همین دلیل باید آرامش داشته باشم و بگذارم که بازیکنان کار خود را انجام دهند.»

مورایس درخصوص شائبه‌های نقل و انتقالاتی اطراف سپاهان و احتمال حضور “سیاوش یزدانی” در این تیم گفت: «در فصل نقل و انتقالات این خبرها به وجود می‌آید و این یک رویه طبیعی است اما در حال حاضر می‌توانم بگویم که این خبر را تایید نمی‌کنم.»

او با اشاره به انتظارات بالای هواداران سپاهان از این تیم، گفت: «وقتی از یک تیم انتظارات زیاد است، باید به شکلی با آن کنار آمد. انتظارات از سپاهان بسیار بالا است و بازیکنان با تمام وجود برای برآورده کردن این انتظارات تلاش کرده‌اند؛ اگر نتیجه دلخواه را نگیرید، به این معنی نیست که به اندازه کافی تلاش نکرده‌اید. من بابت عملکرد بازیکنانم و پیشرفتی که از ابتدای فصل تا الان داشته‌ایم، بسیار خوشحالم.»

سرمربی سپاهان در خصوص عملکرد داوران لیگ برتر گفت: «داوری در لیگ ایران اصلاً کار ساده‌ای نیست، بخشی از آن به کیفیت زمین‌های نامناسب مربوط می‌شود، وقتی کیفیت یک زمین پایین است، هر لحظه ممکن است جهش توپ تغییر کند و یا خطای بی‌موردی رخ دهد. دلیل دیگر آن نبود VAR است و این کار را برای داور سخت می‌کند. فدراسیون باید برای ورود VAR به فوتبال ایران برنامه‌ریزی کند و از طرف دیگر باید کیفیت زمین‌ها بالا برود. حتی می‌توان برخی قوانین را تغییر داد و برای اعتراضاتی که از روی نیمکت‌ها انجام می‌شود، جریمه سنگینی در نظر گرفته شود، با این تغییرات شرایط برای داورها راحت‌تر خواهد شد و می‌توانند تصمیمات بهتری بگیرند. از تصمیمات داور همیشه یک طرف راضی و طرف دیگر ناراضی است، در زندگی هم همینطور است و همیشه همه چیز بر وفق مراد پیش نمی‌رود.»

مورایس در پایان گفت: «ما هواداران را درک می‌کنیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که برای باشگاه و هواداران موفقیت به دست بیاوریم. همانطور که انتظارات از تیم ما زیاد است، ما هم انتظار داریم هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند، اگر هواداران به ورزشگاه می‌آمدند، قدرت ما بیشتر بود و می‌توانستیم ۳ یا ۴ امتیاز بیشتر کسب کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *