فوتبال ایران

واکنش رسمی فدراسیون فوتبال به تمدید با قلعه‌نویی

احسان اصولی در مورد مسائل مطرح‌شده نسبت به تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی 2026 اظهار داشت: بحث قرارداد سرمربی‌ها توسط رئیس و سیستم اداری فدراسیون انجام می‌شود. ما با هم همفکری می‌کنیم اما از لحاظ اساسنامه‌ای این‌گونه نیست که تمدید قرارداد نیاز به مصوبه هیات رئیسه داشته باشد.

وی در مورد آنکه آیا در جلسه امروز مسئولان فدراسیون سازمان لیگ آیا قلعه نویی حضور داشت، گفت: خیر، من جلسه‌ای در خصوص فوتسال داشتم.

سخنگوی فدراسیون در خصوص مشکلات مالی این مجموعه و اینکه آیا تاج رئیس کمیته اقتصادی انتخاب کرده است، پاسخ داد: بحث مسائل اقتصادی فدراسیون تحت تأثیر فضای اقتصادی کشور نیز هست. وقتی کشور ما به دلیل تحریم‌ها مشکلاتی دارد، فدراسیون نیز تابع این موضوع است، اما این بحث در حال مدیریت است و ان‌شاءالله رفع خواهد شد.

اصولی اضافه کرد: در مورد بحث کمیته اقتصادی نیز هنوز تاج فردی را در هیات رئیسه معرفی نکرده و ما منتظر این موضوع هستیم. همین الان کارتابل خود را بررسی کردم و هیچ ابلاغی در این خصوص برای هیچ فردی نیامده بود.

وی در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی امید خاطرنشان کرد: هفته قبل هم گفتم تمام مقدمات، مؤخرات و اشکال ماجرا نهایی شده، ما هفته قبل را اعلام کردیم که به تعطیلات خوردیم اما در کمتر از یک هفته آینده سرمربی تیم امید معرفی خواهد شد. تقریبا در این خصوص به جمع‌بندی رسیده‌ایم.

سخنگوی فدراسیون در خصوص منتفی شدن حضور تیم ملی در تورنمنت کافا پاسخ داد: هنوز چیزی را به من اطلاع نداده‌اند.

اصولی در مورد اینکه ظاهرا امیر قلعه‌نویی با توجه به شرکت نکردن روسیه در این تورنمنت، مخالف حضور تیم ملی کشورمان است، گفت: این تصمیم سرمربی است، اما من اطلاعی ندارم.

وی در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای جایگزینی تورنمنت کافا دارند، اظهار داشت: باید دید دوستان ما در دپارتمان تیم ملی و مسئولان تیم ملی چه پیشنهادی خواهند داد. قطعا فدراسیون برنامه‌هایی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *