فوتبال ایران

واکنش داور دربی به حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس

برخلاف اعلام صفحات هواداری که او را محمدحسین ترابیان معرفی کرده بودند، نام این داور حسن ظهیری است. چهره مشهور کمک داوری در فوتبال ایران که از دزفول به سطح الیت داوری رسیده و حالا به شکلی عجیب موردتوجه قرار گرفته است.

او با پیراهن زرد داوری، ناگهان و در لحظات آخر جشن قهرمانی پرسپولیس وارد صحنه شد و در حالی که موبایل در دست داشت، از یک پسر بچه با پیراهن پرسپولیس عکس گرفت.

همین موضوع با ‌واکنش‌های زیادی همراه شد و هواداران استقلال این حضور را به منزله سوگیری این داور از تیم پرسپولیس دانستند و آن را به صحنه اخراج ریکاردو ساپینتو مرتبط کردند و گفتند که این داور ابتدا با اخراج ساپینتو تمرکز استقلال را بر هم زده و سپس در جشن قهرمانی تیم محبوبش شرکت کرده است!

در روزهای گذشته احتمالا به علت تماس‌های متوالی از سوی طرفداران، حسن ظهیری شماره تلفن خود را در حالت هواپیما قرار داده بود تا از دسترس خارج باشد اما امشب سرانجام تلاش‌های خبرنگار ما برای صحبت با او نتیجه داد.

ظهیری البته باتوجه به قوانین فدراسیون فوتبال امکان مصاحبه را نداشت و تنها خواست تا نکاتی از زبانش منتشر شود. او در این خصوص گفت: «متاسفانه عملکرد خوب و بی نقص من در این بازی به خاطر اتفاقات پایان بازی زیر سوال رفت و من از این بابت بسیار ناراحتم.»

وی در مورد شایعه حضور پسرش در جشن قهرمانی گفت: «این فرد اصلا پسر من نبود و نمیدانم چرا یک عده نادانسته چنین اتهامی را وارد می‌کنند. بازهم میگویم که این پسر بچه، فرزند من نبود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا این فرد همراه او بوده نیز عنوان کرد: «او اصلا همراه من نبود و یک هوادار بود که از من خواست تا از او و بازیکنان پرسپولیس عکس بگیرم و چون کسی همراهش نبود، من قبول کردم.»

ظهیری در پاسخ به ناراحتی هواداران استقلال اظهار داشت: «من تلاش کردم در این بازی قضاوت خوبی داشته باشم و فکر می‌کنم موفق بودم و اگر به خاطر اتفاقات پایان بازی، هواداران استقلال و باشگاه بزرگ استقبال مکدر شده‌اند، از آنها عذرخواهی می‌کنم.»

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در اخراج ساپینتو او نقش داشته؟ گفت: «من کمک داور دوم بازی بودم و از صحنه اخراج کاملا دور بودم.»

ظهیری مصاحبه مفصل در این خصوص را به آینده واگذار و اعلام کرد که به دلیل قوانین، امکان مصاحبه ندارد و این موضوعات را هم تنها برای شفاف‌سازی به زبان آورده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *