فوتبال ایران

واکنش جالب حسینی به قهر تمیروف؛ او نمازش را اول وقت می‌خواند!

واکنش جالب حسینی به قهر تمیروف؛ او نمازش را اول وقت می‌خواند!

یکی از حواشی دیدار پرسپولیس و پیکان به ناراحتی شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی خودروسازان از تعویض مربوط می شود. او وقتی جای خود را به تیتو اوکلو داد، از جای دیگری از زمین بیرون رفت و حاضر نشد روی نیمکت بنشیند. تمیروف از شدت ناراحتی راهی رختکن شد.

این واکنش عجیب از سوی تمیروف حالا با واکنش مجتبی حسینی مواجه شده است. سرمربی پیکان در گفت و گویی که امشب با برنامه شب های فوتبالی داشت، در این باره گفت: «او خصوصیات اخلاقی خاصی دارد، وقتی تعویضش می‌کنیم ناراحت می‌شود. در کل آدم بامزه‌ای است»!

مجری برنامه از حسینی پرسید: «با این تفاسیر قرار نیست با تمیروف برخورد انضباطی شود؟» سرمربی پیکان پاسخ داد: «صد درصد با او برخورد انضباطی می‌کنیم. وقتی در یک مجموعه تیمی کار می‌کنید، باید مقررات را رعایت کنید. اما من باید نکاتی را درباره تمیروف بگویم. او خصوصیات اخلاقی خاصی دارد. مثلا او عادت دارد نماز خودرا اول وقت بخواند. خیلی اوقات من از بچه ها سراغش می‌گیرم، می‌گویند رفته نماز بخواند.»

سرمربی پیکان در ادامه این بحث افزود: «یکسری بازیکنان خصوصیاتی دارند که باید با آنها مثل معلم رفتار کنیم تا درست شان کنیم. اگر نتوانستیم آنها را درست کنیم، بعد برخورد جدی می‌کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *