فوتبال ایران

واکنش باشگاه تراکتور به پیشنهاد اسپانیایی خمز

طبق اعلام یک سایت اسپانیایی پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور از تیم دسته دومی اسپورتینگ گیخون پیشنهاد دریافت کردند.

براین اساس علی‌اکبر ذوالمجیدیان مدیر تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: من هم از فضای مجازی شنیدم که خمز چنین پیشنهادی دارد اما قطعاً باشگاه ما مخالف این موضوع است البته هنوز هم نامه یا درخواستی به تراکتور ارائه نشده و حتی قرار است خمز پس از بازگشت از اسپانیا از فردا در تمرینات شرکت کند.

وی افزود: باشگاه تراکتور بلیت بازگشت خمز به ایران را تهیه کرده و مطالبات این مربی نیز پرداخته شده است. خمز لیست مورد نظر خود برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات را به باشگاه ارائه داده و روزی هم که می‌خواست از ایران برود به بازیکنان گفت ساعت 11:15 دقیقه دوشنبه 26 دی در محل تمرین حضور داشته باشند تا ساعت 12 تمرینات را شروع کنیم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: قطعاً ما با جدایی خمز مخالفت خواهیم کرد و با توجه به اینکه او در تیم جا افتاده و خوب کار می‌کند حاضر به از دست دادن سرمربی خود نیستیم. فوتبال تراکتور مقابل استقلال را همه دیدند که باید برای دومین بازی متوالی این تیم را شکست می‌دادیم اما داور سر تراکتور را برید. از فردا تمرینات‌مان را برای دیدار حساس با گل‌گهر سیرجان که در شنبه هفته آینده برگزار می‌شود آغاز خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *